Ovisna

Neke su žene lude za cipelama, neke su slabe na torbe, neke kupuju ormare da mogu kupovati još odjeće, a ja sam slaba na nakit. Svako toliko imam novu "najdražu stvar ikad".
Zadnje nad čim sam slinila bile su druzy naušnice, toliko savršene u vlastitoj nesavršenosti, da mi je feeling kad ih vidim, kao da vidim Pokemone: moram skupit sve! Kako nisu prejeftine i kako je svaki par unikatan, prije ću skupit Pokemone. 


Ne znam točno zašto, ali naušnice su mi oduvijek slaba točka. Nijedan komad nakita ne cijenim toliko. Gledam ih na drugima, kao da sam neki vrhunski kritičar, pa sramotno sudim o ljudima na temelju toga što proguraju kroz uši.
 
Evo, maloprije sam vidjela neki plastični užas boje lavande u obliku cvijeta, optočen jednako plastičnim wannabe cirkonima. Pa neka sam plitka, ali  ne moram upoznati tu ženu da bih znala da je cijepljena protiv ukusa. 
Ogromne, sitne, srednje veličine, svih mogućih oblika i tipova, obožavam ih. Nikad ih nije dosta. Nekih mi je žao jer mjesecima čame u kutiji za nakit, čekaju svoj red, čekaju priliku. Naravno, postoje one koje nosim rijetko, postoje one koje nosim gotovo svakodnevno, ali sve su one moje, svima im tepam i o svima brinem s toliko ljubavi, da bi mi trebalo navući luđačku košulju i zatvoriti me u sobu s gumenim zidovima.
 
Od onih u obliku blentavih životinja iz crtića i igrica, preko etno nakita, do srebra i zlata. Naušnice su najbolji izum ikad. 
A na što ste vi slabe?

Primjedbe

  1. Bubnula bih na prvu da sam slaba na karmine, ali to je vec preocita stvar. Pokusam se sjetit ima li jos nesto, sine mi da imam salova, marama, pashmima i slicnoga u svim bojama, printovima, oblicima i velicinama. Od onih ruznih jaser arafat marama, do finih svilenih salova. Dvije velike pune kutije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš sam neki dan razmišljala kako su marame kod mene zanemarene. zapravo, moram priznati da redovito na drugima vidim neke divne uzorke i teksturu, a u dućanu još nisam naletjela na nešto tako lijepo. gdje nabavljaš marame i šalove?

      Izbriši
    2. Marame i šalove sam zaboravila navesti! marame i šalovi su super :)

      Izbriši
  2. I hear you, sister! :D
    Ja volim- nakit, sve mi je drago, najmanje imam prstenova jer sam dugo mislila da imam debele pačke (a nemam!), pa sad nosim neke koje sam dobila prije sto godina i ne kupujem baš nove...sve ostalo živi u kutijama i sretno se kitim.
    Nisam dosad znala za ove drusy, baš su lijepe :)
    Jel ti se desi da ti idu pokloniti o totalno fulaju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znalo se desiti, doduše svega par puta. većinu plemenitog nakita kupila mi je majka, a onda ima ukusa. dobila sam neku zlatnu narukvicu jednom koja mi je bila ajme. i par puta neku čudnu bižuteriju koja mi se nikako nije svidjela. proslijedila sam je besramno, jedino me zabrinulo zašto pobogu ljudi misle da bi mi se to moglo svidjeti?!

      Izbriši
  3. Ja sam kluzno slaba...imsm nslete svacega sto kupujen ko msnijak par godina pa me prodje. Bile su tu faze: donji vesh, shminka, cajevi,zachini, sportsks oprema, oprema za planinarenje...i tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nakit djeluje benigno naspram sportske opreme i opreme za planinarenje... to zvuči skupo,
      imam sreće da samo čeznem za nakitom, inače bih bankrotirala :D

      Izbriši
  4. osim lakova, prstenje i naušnice, ali čini mi se da sve skupljam pa stalno doma imam neke viškove ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. prstenje, prstenje, prstenje... tona i tona prelepog prstenja, mali, veliki, džombasti, neugledni, asimetični, simetrični, srebro, zlato, platno, drvo, plastika... ne biram samo da se tutne na prst :)))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi