Nepostojeće savršenstvo

Pita me neki dan kolegica kako to da nemam nalakirane nokte. Negative space manikura, odgovorim. Nije se nasmijala. Nije shvatila, možda. Možda i nije smiješno. Ne znam. Ali znam da mi je stvarno zanimljivo koliko se ljudi unezvjere ako koji dan ne izgledate kao na slici koju su o vama stvorili. 

Možda ste stavili suknju, a navikli su vas gledati u hlačama. Možda ste se odlučili za žarki ruž, a inače ne šminkate usne. Ili obratno, pojavite se bez crvenog ruža i odmah kaos. Kao da ravnoteža svijeta ovisi o vašoj make-up rutini. 

Sa stavovima je još gore. Pa ako koji put kažete nešto što se od vas ne očekuje, bez obzira koliko razumno bilo, suočit ćete se s nizom upita, jer kako, jer zašto, što se promijenilo da se ne ponašate onako kako oni očekuju da se ponašate. 

Poneki cijelu stvar shvate poprilično osobno. Vjerujem da se niste jednom našli u situaciji gdje je netko uvrijeđen jer niste reagirali kako ste trebali, ili ste krivi zato jer niste reagirali uopće. Jasno mi je da kao ljudska bića slažemo priču oko detalja koji se možda ne uklapaju. Ali ne mora, pobogu, svaka priča biti kompleksna drama s elementima fantastike. 
Nisam nalakirala nokte. So fucking what? Ne, nemam krizu srednjih godina. Ne, nitko mi nije umro. Ne, nisam depresivna. Dala sam prednost kadlanju. Gledala sam film. Zavukla sam se pod deku. Sviđa mi se moja verzija negative space manikure. 

I moram priznati da malo žalim ljude koji nikad ništa novo ne probaju, koji ne vole gurnuti makar nožni palac van svoje komfort zone, da njime onako lagano prošaraju površinu vode. Čisto da vide koliko je hladna. Žalim ljude koji nikad ne dođu u napast da se bace u tu istu vodu bez ikakve pripreme. Žalim ljude koji nikad ne saznaju koliko hladna voda preporodi duh i tijelo. 

A najžalim one koji ne mijenjaju sebe. Nikad i ni po koju cijenu. Ne razumijem zašto. Pa niste, pobogu, savršeni. 

Primjedbe

  1. sjajno se nastavlja na onaj post o pustanju

    OdgovoriIzbriši
  2. negative space manikura :))
    poznat mi je moment, kad se ne našminkam, obučem traperice umjesto suknje ili nešto slično, i pitanja koja slijede :D

    OdgovoriIzbriši
  3. hahhah mene tako gledaju kad se malo ˝sredim˝ :) mislim, ono, bez starki i fino počešljana :) ljudi su stvarno čudni sa svojim komentarima kada ne izgledaš kao kalup koji su za tebe namenili, prrrfffffff :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi