Kava, čaj, prašina i knjige

Smanjila sam dnevni unos kave. Ja, koja sam se klela u dobrobit magične crne tekućine i pila je tako jaku da je žlica u njoj mogla stajati. Do toga je došlo. 
Shvatila sam da me popodnevna kava navečer čini tjeskobnom, da teško zaspim unatoč umoru i da imam redovite napade panike jer je moj mozak šupak koji prije spavanja izvuče sve probleme, prošle, sadašnje i buduće, raširi ih ispred mene i jedan po jedan razgleda sa svih strana. Pijem čaj, matičnjak i kamilicu. Pa ako zaspim u 8, zaspim. Osjećam se bolje, odmornije, sretnije. 
Umjesto filma ili serije, prije spavanja biram knjigu. Opusti me i zaspim, brzo doduše, ali zato mirnije. Imam i novu knjigu, knjige su radost. Kad otkrijem nešto novo, sretna sam poput djeteta s novom igračkom.
Zaključila sam da se trebam opustiti. Više nego inače. Slušati što meni treba, a ne što mislim da moram. Ne govorim ovdje o zanemarivanju obveza, samo o tome da počistiti mogu i sutra. Da ne moram svaki dan kuhati. Da nećemo umrijeti ako odaberem ležanje u kadi  umjesto pranja rublja. Da od sretnije mene svi imamo više koristi.
 
Osim toga, prašina daje karakter stanu, zar ne? Molim vas, recite mi da sam u pravu. 

Primjedbe

  1. Ee i meni više prija uveče da pijem čaj nego kafu, mada koliko god kafe popila i dalje će mi se spavati. I da, prašina jeste esencija svakog stana. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni se spavalo, samo sam bila prenervozna da zaspim.
      na kraju ispadne da mi ne fali kava, samo bi mi falio ritual ispijanja nečega popodne, a to riješava čaj :D

      Izbriši
  2. Prašina daje šarm, niš se ti ne brini.

    Ja sam na dvije kave dnevno, treću sam izbacila prije par mjeseci, i nije lako izgurati popodne. Sjećaš se priče o kavi prije spavanja? Nisam nikad probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to pali. meni pali i ona tzv corpse pose, kad legneš i opustiš se o dišeš, mislim da znaš na što mislim.
      na žalost, kava me u zadnje vrijeme ubija. previše briga i ovako, ne treba mi kava da brinem još više :D

      Izbriši
  3. Prašina je za pisanje I umjetnost stvaranja! I ja sinoc odlucila da mi ne trebaju sve te silne serije koje sam posnimavala jer sam mislila da su vrijedne mog dragocjenog vremena. A nisu. A vec godinsma imam knjige kraj kreveta, radi teknika ko satic. Ako ne radi , probala I ja smrdljivi valerijan. Ali kad vec dođe do toga, treba nesto promijeniti. Ali obicno čitam gluposti prije spavsnja da si isperem mozak od kojekakvih gluposti sto okolo jurcaju unutar moje lubanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja tako. neki krimić ili treš ljubić. nešto easy da me opusti i nasmije eventualno.

      Izbriši
  4. Jel ti to na engleskom citas? ;-) Su kindle i tomu slicne stvarcice popularne kod vas? Meni je dobar onaj skoro basic, i se ne cuje kad okrecem stranice, ali nista ne moze nadomjestiti pravu knjigu i onaj osjecaj papira pod prstima. Ali to je vec druga tema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čitam na engleskom i ne fali mi osjećaj papira pod prstima. ne zanemarujem engleski tako, super mi je što ne teglim više sa sobom knjige od kojih mi otpada rame, super mi je što ih imam stotine na dodir prsta, da ne spominjem kako više ne idem u knjižnicu i ne posuđujem knjige po kojima je netko nakeljio svoje šmrklje :D

      imala sam retardiran običaj da mi knjige padnu na facu dok čitam u krevetu, ako mi harry potter nije slomio nos, ništa neće. sad ako i padne, nije neka briga. pa onda mislim i kako je ovo ekološko rješenje, čuvamo šume i to.

      puno knjiga prije nisam mogla naći kod nas, ili bih našla neke pdf-ove od kojih bi mi oči iscurile po monitoru. e-ink rules :D

      i na kraju, nisu toliko popularni readeri, mislim da zato jer ih nema baš po dućanima, ja imam trekstor pyrus, njega ima dućan u zagrebu, a ostale mislim da treba naručivati izvana.
      uz to, nisu hrvati neki čitači, čast iznimkama. šokantno malo ljudi čita, čak imaju neki primitivan stav prema tome :(

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi