Vizionarska frizura

Moja je frizerka zatvorila salon. Zatvorila ga tamo negdje oko Nove godine, ključ u bravu, a ona na burzu. Naći dobrog frizera nije lako. Par mi je ljudi zdušno preporučilo svoje, ali jedan pogled na njihovu glavu bio je dovoljan da kažem Neka, hvala. Ne plašim se škara, ali se plašim čudnovatih rezova nakon kojih u salonu sve izgleda dobro, a nakon prvog pranja od frizure nemam ništa. 
Kako sam godinama imala stvarno kratku kosu, navikla sam na određeni standard. Navikla sam na kosu s kojom nema previše muke, koja čak i da je samo operem ima svoj oblik po kojem se lako da zaključiti kako sam ošišana. Frizeri koji ne znaju tako šišati za mene nisu frizeri. Frizer je frizer samo ako svoj posao radi dobro. Ako vam nakon frizera treba 12 četki, 3 fena, pegla, uvijač i čitava limenka laka da složite frizuru, mijenjajte salon. I platite nekom da vam dočeka frizerku u mraku s bejzbol palicom.

Unatoč tome što sam samo trebala podrezati vrhove, bilo mi je bitno da nađem nekog dovoljno normalnog i stručnog da mi oblikuje kosu, jer nisam od onih koji samo puštaju da raste, pa kako bude. Kako čovjek uopće odabere frizera? Da čitam po forumima - ne mogu, jer ukusi se razlikuju, a uostalom neki valjda vole dva sata četkom izvlačiti kosu ujutro prije posla. Ne znam... 

Nakon par dana traženja, postalo mi je kristalno jasno da će izbor pasti na jedan od salona u blizini, i neki od onih koji ne djeluju prefensi i koji me može primiti odmah. Od silnog biranja upadnem u onaj najbliži stanu, i eto, pogodim. Salon u kojem frizerka kruži oko vas afektirajući kako ima viziju, a vas je strah koliko ta vizija košta.

A počelo je tako da sam joj rekla da želim da makne svu kosu oštećenu bojenjem i hladnoćom. Smije li me i malo drugačije ošišati od ovog kako sad imam? Smije, što da ne. Uze žena britvu i jednim mi potezom odreže svu kosu s vrata.
 
Ok, dakle danas ne režemo samo vrhove.  Odmah da kažem, ošišala me dobro i zadovoljna sam. Jest da mi nije odrezala samo vrhove, već pola kose s glave, i u potpunosti promijenila imidž, ali sviđa mi se njena vizija. A njoj se sviđa moja kosa, zaljubila se, kaže, uživa šišajući me, pravo joj je to veselje. Možda sam džabe puštala kosu zadnje dvije godine, ali glava mi je deset kila lakša. A i žena ima viziju, šta da kažem. Bolje da se prepustim. Ima ideju kako ćemo dalje. Po trostruko većoj cijeni od one moje stare frizerke. Jebiga, vizije koštaju.

Primjedbe

  1. Mislila sam da sam jedina, ali ispada da imamo iste kriterije kod odabira frizerke da se ne treba naručivati (jerbo ja ću se ići šišati kad ja oću, ne znam da li će mi se šišati kad ona bude imala slobodno xD i da ošiša tako da je jednostavno održavati - operi i nosi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, to mi je glavni kriterij. jednostavno nisi dobro ošišan ako moraš nakon svakog pranja dva sata trošiti na slaganje frizure. i kraj :D

      Izbriši
  2. ona je tebi jednim potezom odsjekla kosu?
    malo sam ostala zamrznuta u trenutku dok sam čitala :D
    čuj, ok, ona ima viziju i tebi je ok, ali ako ovaj odnos postane imalo patološki, javi mi se, moja frizerka je jeftina i uglavnom zna šišati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam ostala zamrznuta, vjeruj mi hahahha
      a čuj, govori već da će kasnije gorni dio naprijed šišati u repove i šta ja znam, da mi izduži lice
      u njenu obranu, stvarno me dobro ošišala, ali da... dođeš da ti podreže vrhove, kad tamo...

      Izbriši
  3. ja se bojim frizera, s vizijom il bez vizije, svaki put kad mi vrhovi ispucaju ne prepadnem se ružne kose nego toga što bih trebala kod frizera....to trebala bih uglavnom završi na DIY projektu "ošišaj se sama", znam da to nije dobro jer je neprecizno ali meni kosa užas sporo raste, tako da svako "skidanje kose do polaglave" (jer je to očito kod 90% frizera s kojima sam se susrela - šišanje vrhova) je za mene trauma, tako da no thanks

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni to nije tako traumatično, čak sam zadnja dva puta svojoj frizerki govorila da skine još. doduše, brzo mi raste kosa, pa ajde. ovdje me više šokiralo kako je odjednom mi ogolila vrat, nisam stigla ni trepnuti :D

      Izbriši
  4. odlično, ja bih uživala kod ovakve frizerke :D
    meni kosa brzo raste pa se ne bojim nožica, a i moja Silva odlično odradi posao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo, imam već par preporuka onda za frizere ako mi zatreba ponovno, pitam vas :D

      Izbriši
  5. super, ja volim takve frizere.
    bila sam dvaput kod jednog takvog sa vizijom i super mi je glava ispala oba puta, ali brate skupa mu je vizija i još me omađijo nekako te se nakupovah onih skupih tigi šampona. ostavio mi je propuh u novčaniku-
    a meni je svejedno, skoro svaki frizer zna napraviti sa kosom ono šta meni treba - obična, skroz kratka frizura. frizere obično biram po tome da li su mi blizu kuće ili nisu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mene obično preparati ne diraju, samo kažem "nemam ja para, radim u školi" pa im bude neugodno dalje nudit :D

      Izbriši
  6. ja sam svoj čitav mali :) život imala dugu kosu koju je jedino umela da ošiša kako spada moja sestra aka frizerka, a budimo realni osim nje šišao me još jedino i moj tata kada sam bila mala :) i reših ja jednom (septembar 2013) da se ošišam na kratko (skroz kratko), ali kako nisam mogla da se iskombinujem da odem kući da mi to sestra sredi, odem u salon odmah u blizini (mo`š mislit, kosa k´o kosa, makaze k´o makaze). nagrdila me devojka samo tako, to je bio jedini put da sam ja plakala zbog glupe kose i glupe frizure. nisam mogla da verujem - reagovala kao manekenke iz američkg top modela, u fazonu: omg, moj život više nema smisla. grozno sam se osećala. sva sreća pa mi kosa raste rapidno pa se to za dve nedelje i nekako moglo uobličiti ali sam shvatila da je mnogo bitno kako ti se neko ponaša po glavi :) i potpuno sad razumem ljude- žene koje idu čak i u drugi, treći grad zbog dobrog frizera :)
    uh, smorih sa pričom :)
    enivej htedoh da ti čestitam jer si našla nekog kome je tvoja kosa vizija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imala sam i ja takve momente. bijes, ljutnja, tuga, jad...

      Izbriši
    2. frizeri imaju jebenu odgovornost, a previše njih nema blage veze šta rade
      i ja sam masu puta plakala po izlasku iz salona

      Izbriši
  7. moja frizerka je odselila prije jedno godinu dana. toliko je prošlo od mog zadnjeg podšišavanja krajeva. krljam silikonski serum da sakrijem ispucale krajeve, šiške (ispod brade sad već) uplićem u pletenicu i skupljam hrabrost da se dam nekome drugome u škare. kako mi je sportski uzor matovilka, mislim da bih vizionarku, da mi tako britvom ogoli vrat, ogolila ja njen istom tom britvom. do kosti. 3:-O

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi