O kurvama, kokainu i radostima rada s djecom

"Zašto sam ja dobio 1?" stoji ispred mene i ponavlja pitanje po ne znam koji put. "Zato što si napisao da želiš u kući sobu za držanje prostitutki koje bi šmrkale bijelo i po cijele dane pušile tvoju domaću travu, i da želiš da, citiram: iz Dinama odjebe ona narkomančina... Pitanje nije zašto si dobio dvije jedinice, nego zašto si dobio SAMO dvije jedinice." Gleda me i dalje tupo i neimpresionirano: "Ali napisao sam prostitutke, a ne kurve." 
Gleda me i stvarno zavidim starim nastavnicima. Kad kažem starim, mislim na stvarno stare: parsto godina stare. Mislim na učitelje koji nisu imali ograničenja poput mene danas, i da koji od njih sjedi za mojom katedrom podigao bi s obje ruke dnevnik i odalamio malog srolju, tako da mu nikad više u životu ne padne na pamet pisati riječi poput kurve, prostitutke, bijelo, narkomančina i trava.
 
Nisam od onih što se štrecnu svaki put kad čuju psovku. Kristalno mi je jasno da moji učenici psuju puno i ružno, ali da se neprimjereno izražavaju u mom razredu, u mojoj zadaći? E, to neće. I ne smeta mi toliko ta psovka, koliko mi smeta kretenizam. Jer koliki retard moraš točno biti da misliš da je ok u školskoj zadaći pisati o kurvama, kokainu i Mamiću? Pa nije školska zadaća prosječni hrvatski dnevni list! Mi ipak još imamo neke standarde. 
 

Primjedbe

  1. Pitam se koliko tvojih kolega još drži do standarda? Ozbiljno, ne znam. Ponekad imam dojam da puno profesira jednostavno odustane, i onda ni učenici nemaju baš neki razlog ne spominjati kurve i Mamića, kad su sveprisutni i jedni i drugi.
    Inače, slažem se s tobom, ne daj se. Možda si jedina u njihovom obrazovanju, koja postavlja granice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mogu se složiti da nas ima stvarno svakavih, ali ne mislim da sam jedina koja postavlja granice. problem počinje tamo gdje granice završavaju izlaskom iz škole. i svi imamo dane kad nam dođe da dignemo ruke, jer se zapitaš kog boga ja radim?! sizifov posao.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi