Hvala i znam

Nemalo me iznenadilo kad sam shvatila da nisam napisala ništa na blogu već 6 dana!
 
Najviše zbog toga što sam imala poprilično plodan tjedan, i pisala stvarno puno, samo eto, ne ovdje. Roman je prešao 120 stranica ljubavne drame i treša, i dan kad će se naći online sve je bliži i bliži. Pratite moj blog za free primjerke ili me pratite na goodreadsu


A ovaj sam tjedan zahvalna na...
vlastitoj volji i radu
knjigama, knjigama, knjigama...
učenju: položila sam i još jedan tečaj na open2study... i nije mi dosta.
ako ovaj tjedan niste ništa naučili, što čekate?

i na učenju španjolskog... nevjerojatno koliko čovjek nauči na putu do posla,
a jedino što mu treba je volja, smartphone i zgodna aplikacija




Životne lekcije stječu se polako, ali svejedno... Neke vrijede ponavljanja. Nije dovoljno željeti, ako nešto želite postići, zaboravite bulšit propagandu. Zaboravite wishful thinking. Samopouzdanje je odlično, želje su zakon, ali rad je ono što čini razliku. 

Želim vam ugodan vikend. 
ugodite sebi.

Primjedbe

  1. podržavam učenja. ja sam nedavno počela s osnovama kineskog :)
    čestitam na pisanju romana, jedva čekam!!

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka čast na kineskom!
    učenje je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  3. Roman pun ljubavne drame i treša, pa jedva čekam! :)
    Sve čestitke na položenom tečaju, ja ništa ne polažem na Coursera platformi, al sve uredno odsluša, valjda se i to računa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da se računa. i opet preporučujem open2study. meni je courserin ritam nepraktičan, da ne spominjem da nemam vremena tjedno pisati eseje i domaće zadaće.

      Izbriši
  4. jojojoj, knjiga <3 jedva čekam :D
    a sad si me još i podsjetila da se moram vratiti španjolskom. imam taj veliki plan, od prošle godine, pročitati "La casa de los espíritus" u originalu. počinjala sam nekoliko puta, ali još uvijek joj nisam dorasla :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi