Zašto je bitno koje je boje haljina

Svaki put kad nam news feedovi budu zatrpani nekom X temom, otprilike na svaki tematski post dođe 50 njih o tome kako ih uopće nije briga za taj neki X. Za haljinu iz naslova saznala sam nakon što sam saznala da mnogo ljudi za istu nije briga. Pa sam guglala. Ne znam za vas, ali ja obično ne slažem slike i postove o nečemu za što me nije briga. Ako znate o čemu pričam, znate, ako ne - informirajte se OVDJE. Za one koje zanima, ja vidim samo plavo-crnu haljinu. 

Nisam nešto vezana za temu, neću vrištati Team blue&black, ali suočena s nečim što ne mogu objasniti, uložit ću minimum truda jer me zanima na koji način funkcionira moj mozak i mozak općenito. Rekavši to, ne shvaćam ljude koji imaju takvu iritantnu potrebu vikati da ih nije briga za haljinu. Prvo, internet je svakodnevno preplavljen nebitnim stvarima. Deal with it, ili se makni. Drugo, vikati da te nije briga za objašnjenje zašto netko vidi jedno, a netko sasvim drugo, isto mi je kao vikati: Ja sam neobrazovan i nezainteresiran i time se ponosim, derrrrp! Ovdje dođe debilna faca. 
Treće, možda otpor u ljudima stvara i činjenica da se debatira o haljini (Ja sam premenli i preveliki intelektualac da se bavim nekakvim haljinama), ili su pak jedni od onih ljudi koji ne bi pogodili boju da im život o tome ovisi, pa ih frustrira što vide tamo neku purpurnu s prijesama zelene. Ili kako se već te boje zovu.
Osjetljiva sam na tu kontra modu. Ja jesam buntovnik, i često sam kontra svega, često sam asshole, sklona tome da svaku pizdariju dovodim u pitanje. Ali potreba da se izjasniš kako ti tema nije zanimljiva je smiješna na onaj jedan jadan način. Pogledajte me, mene nije briga. E, za to tek nikoga nije briga.
U stanju smo danima debatirati o najnevjerojatnijim banalnostima, ali kad nam se prezentira nešto što se svakoga od nas dotiče direktno, seremo po tome. Umjesto da haljinu vidimo kao povod za divno istraživanje o nevjerojatnim mogućnostima vlastitog uma, o tome kako nemamo pojma koliko toga naš mozak odradi kako bismo funkcionirali, mi je vidimo kao povod da cijelom svijetu pokažemo kako smo kvazi-duhoviti, kvazi-intelektualci i kvazi-individualci. Umjesto da trošite vrijeme na sastavljanje meme-a, uložite vrijeme da malo razvijete ono čudo koje nosite u šupljoj glavi, a koje tako često zanemarujete.

Primjedbe

  1. Potpis na ceo post. Najbolji su mi oni, koji uvek javno moraju da ističu kako njih nije briga, intelektualne gromade, koje ne dotiče opšta, medijska histerija, ali nekako su uvek prvi da učestvuju u istoj, pa ako te nije briga ćuti i ne komentariši za ime Boga. :D P.S. I meni je plavo crna, mojoj mami belo- sivo zlatna. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je bijela :D. Malo je kripi što to izgleda nije tako a meni moj mozak govori drugačije. Al dobro, nije ni prvi ni poslednji put. :) A sa temom posta se slažem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja mislim da dio problema leži u tome što tema previše podsjeća na nešto što se može pročitati na dnevno.hr (josipovićev predizborni skup zapravo je bio masonsko-sotonistički obred) ili pak na ovim reklamama koje se ne daju ugasiti (mršavljenje koje je preplašilo doktore). Hoću reći, ja sam mislila da me netko je... u zdrav mozak. Da je ovo nekakva globalna podvala...psina. I da se netko slatko smije dok mi lakovjerni i praznoglavi gluposti uzimamo zaozbiljno.
    U međuvremenu sam pročitala objašnjenje, pet puta se vraćala na sliku uvjeravajući svoj mozak da nije bijelo-crna haljina, pokušala škiljiti kako bih sama sebe prevarila i ne ide :D Moj mozak meni laže :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja mama je prva vidjela haljinu i njoj je bijela.Meni je plava.Najgore je sto me rasprava sa njom oko gluposti vratila u tinejdzerske godine.Pozelila sam joj bacit komp kroz prozor.Onda odem na posao i tamo se raspravlaju oko istog.Htjela sam rec turite si haljinu u d*.Potpisujem post :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Najgori su mi oni što ispod članka komentiraju kako ih nešto ne zanima i kako je sve glupo...al bitno da gurnu nos i pročitaju o čemu se radi.
    Inače i meni je haljina plavo - crna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je bijelo zlatna, mada je bijela više siva nego zlatna... fascinira me iskreno, jer se zamisliš i oko drugih stvari, čini se da je svijet zbilja samo individualna interpretacija svakog od nas, i da ništa nije fiksno
    zato mi je bila super i ona plesačica koja se okreće u smjeru kazaljke odnosno obrnuto, s time da sam nju uspjela vidjet kako se vrti u oba smjera, ali mi zato ova haljina nije crno plava nikako, ne vidim to i ćao :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Da i mene nervira ta potreba ljudi da stalno dokazuju da su iznad nečega kritiziranjem toga nečega...mislim da psihologija ima dobro objašnjenje za to.

    Doista je zanimljivo kolike su razlike u onome kako vidimo stvari...Meni je plava i crna i sad me stvarno fascinira kako je ljudi vide kao bijelu i zlatnu. U pravu si, takva jedna tema može biti povod za sasvim dobru diskusiju, ali najlakše je izgleda praviti se da smo iznad svega.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi