Problemi, problemi

Super mi je kad ljudi kažu Čuj, imam jedan nezgodan problem... Jer opće je poznata stvar da su neki problemi vrlo zgodni, i baš te razvesele kad se pojave. Sav budeš sretan i lice ti se ozari. 

Najčešće takva izjava ima za cilj senzibilizirati te za stvari koje te se generalno ne tiču, poput Nisam pročitao lektiru ili Nema mi tko pričuvati dijete. Sve spadaju u nijemojproblem kategoriju. Da se razumijemo, iako možda zvučim poput notorne kučke, ja sam najčešće glupača koja se bavi tuđim problemima i onda mrzi samu sebe jer troši dragocjenu energiju, živce i ostale resurse na tuđa sranja.
Ljudi koji očekuju da ih vadiš iz govana često obećaju da se na njih možeš osloniti uvijek, što mi je pomalo šuplje obećanje. Kao prvo, ja obično ne očekujem od drugih da me spašavaju. I nemam običaj tražiti išta slično od njih. Poprilično je lako obećati nekome da se može osloniti na tebe onda kad si siguran da ta osoba nikad neće tražiti tvoj oslonac. Kao drugo, nema mi neke logike da se oslanjam na osobu koja nije dovoljno stabilna da drži sebe na nogama. Ruka ruku mije ima smisla samo ako obje osobe imaju ruke, a ne ako je jedna, pa... sakata. 
Da se razumijemo, nemam problem s tim da pomognem drugima. Nemam problem s tim da i bez traženja nekome ugodim, uljepšam dan. Ali u onom trenutku kad se od mene očekuje da to činim, više nisam zainteresirana. Jer ako ćemo iskreno, većinom problemi oko kojih ljudi traže pomoć nisu problemi, samo žele da odradiš nešto umjesto njih. 
A ako jednom krenete s tom praksom, gdje je granica? Ne znam za vas, ali ja doista ne želim biti nečija kućna životna pomoćnica.

Primjedbe

  1. netražena obećanja da se uvijek možeš osloniti na nekoga :)
    znam osobu koja ne pozdravlja na ulici, na hodniku, prolazi pored poznanika i kolega ko pred turskog groblja. ali ga neki brane da bi on bubreg dao da treba :D jer to je isto, valjda, u nečijoj glavi.
    super su mi te pretjerane izjave. dobro zvuče u pjesmama, manje dobro u svakodnevnom životu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema kulture, ali ima bubreg :D ludilo!

      da, baš to, netražena obećanja. nude nešto što niti tražim, niti trebam, a ponašaju se kao da mi rade uslugu. time što traže uslugu.

      Izbriši
  2. "Većinom problemi oko kojih ljudi traže pomoć nisu problemi, samo žele da odradiš nešto umjesto njih." Znam dosta takvih ljudi koji to rade pod krinkom prijateljstva, srećom riješila sam ih se.

    OdgovoriIzbriši
  3. sad se samo pitam da ti nemaš neki čip ili kamericu u mom mozgu da pišeš sve isto što meni prolazi glavom? :D

    ja sam uvijek spremna pomoći prijateljima, ne svim ljudima - tu sam rezervirana, no ako vidim da me netko pokušava "iscjediti"i udarati na moju "dobru volju" onda povlačim liniju. Također, ako netko sam sebi nešto zezne (da nije bolest ili neka viša sila) i onda mi se dođe žaliti na taj problem, ja ih ne mogu tješiti u takvim situacijama - mislim, šta hoće?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne samo to, nego dokle? ok, požališ mi se jednom da te žuljaju cipele. ali treći put ću ispaliti i reći mijenjaj cipele više.

      Izbriši
  4. U pravu si. Bas pre neki dan citajuci neke citate naletim na sledeci "Nikad nemoj druge zamarati svojim problemima, jer polovini je drago sto ih zapravo imas, a ostale jednostavno ne zanima". Kada malo razmislis ima istine u tome. Iskreno nikad nisam ni bila jedna od onih koje non stop pricaju i zale se i kukaju kako je sve lose, kako imaju milion problema, a poznato je da nista ne rade da rese te iste probleme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da je žaljenje i gunđanje normalno u određenoj mjeri, kao i povjeravanje prijateljima. ali ovo si dobro rekla, ako ne radiš ništa na tome da ih riješiš, žaljenje je uzaludno i gnjavaža.

      Izbriši
  5. story of my life...mislim da sam na nekog dobnoj granici kada žena mora ili prestati dopuštati svima da je vozaju ili tako nastaviti do groba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh, i ja se nekad pitam hoću li i kad ću postati pametnija...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi