Razbacane misli

Neki se dan tramvaju pokvarila vrata. Ne može ih se zatvoriti. Izađe vozač iz tramvaja, pokušava zatvoriti ručno jedina još otvorena vrata, pa da krene. Ne ide. Mahom zato što se ljudi i dalje guraju pored njega, preko njega, gaze mu po listovima i hvataju ga za ramena kao da je tramvajska šipka, navaljuju kroz ta pokvarena vrata, samo da uđu. Zapitam se tako gdje ti mora biti mozak da se guraš u tramvaj koji ionako neće krenuti. 
Stvarno smo ponekad gluplji od miševa u labirintu. Ako si priuštite taj luksuz da gledate ljude kako žure, gužvaju se, bjesne, shvatit ćete da smo idealna vrsta za kojekakve eksperimente. Nevjerojatno povodljivi, potencijalno vrlo inteligentni, ostvareno poprilično debilni.

Jedan učenik ispustio vjetar za vrijeme ispitivanja.
Prdnuo čovjek, pobjeglo mu, pa iako se do sad nisam mogla pohvaliti time da se učenici useru kad ispitujem, čini mi se da ću uskoro moći.

Imam istu novu košulju kao još jedna kolegica. "Nikad mi se to još nije desilo!" prokomentirala je šokirano. Oladi sestro, imamo istu košulju, ne večernju toaletu pa da brineš u čemu ćeš na Oscare.

Slušam danas neku babu kako joj desetogodišnji unuk nije nikad čuo za tele (I shit you not), i: Pas mater školi u kojoj ne nauče dijete što je tele, a uče ga tamo o nekakvoj toleranciji, manjinama i religijama.  Na to mogu samo reći: pas mater roditeljima i ostaloj familiji ako dijete treba krenuti u školu da bi naučilo što je krava. Još malo pa ću srednjoškolce učit kako se vežu cipele i ispuhuje nos.
Znam da ima kojekakvih pokreta, od onih za oslobođanje vrtnih patuljaka do onih za oslobađanje sisa. Pa proglasite me antifeministicom, ali čvrsto sam uvjerena da neke sise ne bi trebale okolo bauljati same. Mislim da je jedna od bitnijih stvari koje svaka žena treba znati - koji broj grudnjaka nosi. Imam kolegicu koja u sedam godina što radimo zajedno nije došla na posao u normalnom grudnjaku. A mi radimo u školi. Ne znam nosi li to gornji dio minijaturnog bikinija koji se odvezao ili spusti naramenice do kraja, ali sise joj se muvaju oko pupka, redovito joj se vide bradavice, a kad zamahne kosom moraš se čuvati šamaranja s tri različite strane. 
Nije moj problem, ali kako živiš 40 godina bez da nađeš odgovarajući grudnjak?! I koji je najbolji način da nekome kažeš da kupi pošteni grudnjak?

Doživjela sam jučer napad pauka. Sakrio se u nekoj udubini na televizoru, i kad sam povukla krpom brišući prašinu, očito sam ga zakačila. Iduća scena, pauk "skače" na mene mašući nogama, a ja vrištim ko mala curica. Prije nego ga zatučem. Misery style. 
Kaže mi čovjek da sam malo napeta u zadnje vrijeme. Pita je li zbog posla. Jučer sam se našla u krivoj prostoriji u krivo vrijeme pa sam posvjedočila kako stanoviti otac objašnjava pedagoginji da ne može donijeti ispričnice za sina jer je u svađi s liječnicom: "Da 'prostite, ljuta je jer je nisam jeb'o."
Seljačina level 1 000. #gdjejaživim #gdjejaradim #fml
Tako da... Stvarno može bit da je od posla.

Primjedbe

  1. ahahahah što sam oplakala na ovo sa sisama i teletom XD
    ja i ti radimo sličan posao, ja predajem kurs engleskog dječici :D slažem se da roditelji fakat znaju biti gori od djece....grozno

    OdgovoriIzbriši
  2. možda je doktorica zaista ljuta iz tog razloga :))
    ovo s grudnjakom..sretno. ništa mi ne pada na pamet. možda da nađeš neki članak na netu kako se određuje prava veličina grudnjaka pa da popričate o tome uz kavu na pauzi?

    OdgovoriIzbriši
  3. haha, da, grudnjak :D moja je prijateljica bila u americi na mjerenju i ispalo je da sve nosimo premale grudnjake :D i baš sam se sada sjetila oprah showa... zar nije tamo ta tema bila česta?
    a nama je svima odjednom milka (odnosno učitelj u školi) kriva što djeca misle da su krave ljubičaste -_-

    OdgovoriIzbriši
  4. ova stvar sa tramvajem i ljudima!!! a, majko mila, kakvi smo to ljudi postali da se stvarno tako ponašamo? nekad mi se stvarno zaplače kad pomislim na to :(
    a, neke sise stvarno ne bi trebale bauljati same :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ma da, od posla..a od cega drugog?? da nije od teleta, tramvaja, sisa i ostalih cudesa sa kojima se susrecemo..? mah, nemoguce... momenat sa teletom mi je omiljeni!!

    OdgovoriIzbriši
  6. "Pa proglasite me antifeministicom, ali čvrsto sam uvjerena da neke sise ne bi trebale okolo bauljati same."

    hahahaaaaaaa!

    može biti i gore
    kombinacija premalenog grudnjaka i premalenih gaća haha

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi