Pročitajte ovaj post 5 puta ako ne želite gorjeti u paklu

A pod gorjeti u paklu mislim - ako nemate pametnijeg posla. Sjećate se onih kretenskih pisama koje ste dobivali kao djeca, pošalji ovo divno sranje na još 10 adresa i ispunit će ti sve želje? Mrzila sam ih. Onda je prošlo vrijeme pisama, i počeli su mailovi. I maloumne seljačine preselile su se s papira i počele slati Pošalji ovih 5 anđela na 5 adresa i dobit ćeš na lotu. Anđeli su redovito bili ili zvjezdice ili šljokičasti gif-ovi koji izazivaju napadaje epilepsije. Prvo sam ih brisala, onda sam počela odgovarati sa odjebi, ne šalji mi pizdarije, onda sam riješila da odgovaram s nekom kletvom Ako ovo ne pošalješ na 666 adresa, eliminirat ću te anđele i uništiti svaku šansu za jebeni jackpot. Kako sam prelijena, vratila sam se odjebi metodi.
Onda je došlo vrijeme facebooka, i sad (doduše iznimno rijetko, jer mi je lista prijatelja očišćena) naleti pokoji Objavi ovo na svom zidu status, i imatćešparacijelegodine, nećetisedogoditiništaloše, naćićešpravuljubav...
Rekli su mi jednom da je moje pižđenje pretjerano, jer namjera tih pisama/mailova/statusa nije loša, nego samo žele razveseliti ljude.
Šta bi me to točno trebalo razveseliti u spamu? U malograđanskoj kršćansko-kladioničarsko-debilnoj patetici i kiču? Ne šalji mi blagoslove mailom. Ne šalji mi ih uopće. Prestani srat. Blagoslovi me svojom šutnjom.
Dogodit će mi se nešto loše ako zanemarim mail? Fuck you! Već mi se dogodilo nešto loše. Upoznala sam nekog dovoljno retardiranog da mi pošalje ovakvo spammersko smeće! S dovoljno glupih poznanika da onda odgovaraju na taj mail i u primatelje uključe sve kojima je mail na prvom mjestu poslan! Onda te iste (mahom) babe koje nikad nisam upoznala, niti neću, šalju druge glupe i ohmahgod dirljive pizdarije i meni jer sam im, vidi čuda, ostala negdje u kontaktima. Svi koji ste mi ikad poslali mail o slijepom djetetu i psu bez noge, jebite se.
 
Zato što se preko maila prijavljujem na stručna usavršavanja jednom godišnje, i zato što organizatori pošalju materijale svim prijavljenim osobama, ja dvije godine kasnije dobivam nevjerojatno duhovite i produhovljene mailove od svake prolupale prosvjetne radnice koja je bila na istom seminaru kao i ja. 
I tko su ljudi koji se sjete tako nečeg na prvo mjestu? Šta, sjediš doma i odlučiš napisati kičasti mail u kojem Isus, anđeli i sveta sretna djetelina daruju pare svima koji prime mail, ukoliko isti pošalju dalje? Ali u slučaju da to ne učine, ostat će bez para i gorjeti u paklu?! Vau, nisi li pametan, dobronamjeran i totalno si me razveselio spammanjem!
 
Ne razumijem to. Ne razumijem te horde praznovjernih tupsona koje nemaju pametnijeg posla nego da bacaju smeće u tuđe u dvorište.
Enivej, smrt spamu. I babama. 
A ako imate problema s drugačijim tipom junka, pogledajte ovo.

Primjedbe

  1. jooooj što ja ovo ne volim, a baš si mi dala dobru ideju da napišem neki kreativni odgovor na to....eh, ja nikad neću skužit ta praznovjerja....

    OdgovoriIzbriši
  2. mene satru sms poruke u stihu, od ljudi koji inači piše poruke tipa "da" i " ne" i onda pošalju nešto što ne stane u jendu poruku, sve slikovito i preneseno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, dobro si me sjetila, one rimovane grozote za božić i novu godinu, kad ti sve bude neugodno radi onog tko je to smislio i poslao

      Izbriši
    2. btw, ja na te gigantske samo odg: također.

      Izbriši
  3. Najviše "volim" poruke za Božić i NG u stilu "neka te srebrne zrake" ili "pjesma anđela" ili "pahuljice blagoslova" ili slično.
    Ovakve emailove sreće već godinama ne dobivam, šmrc.
    Nitko se mene ne sjeti kad se treba "dogoditi nešto lijepo u slijedeća 24 sata" i tako. Za zapitati se.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikad ne proslijeđujem te mailove...partybreaker buuuuu
    A te rimovane čestitke, ajme, koje susramlje kad ih čitam. Svaki put pomislim koji q je bio nekome da to ide smišljati, a o ukusu onoga koji je odabrao proslijediti bolje ne pričati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja na sreću znam dobiti samo ove za Božić i Novu, ali te ne moram šerati, sam se ismijemo dragi i ja dobro :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ugh I hate chain mail,mada sam skoro dobila jedan i morala sam proslijedit jer sam dovoljno jinxeva imala prosle godine.Mene rimovane cestike bacaju u ocaj,kontam ljudi se potrudili da meni iskucaju neke stihove a ja njima samo posaljem "hvala,takodjer."

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S Zaboravi ti rec da jedva cekam da procitam tvoju knjigu.Vjerujem da ce bit vrh :D

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi