Hvala i znam

Prijateljica otvorila blog. Konačno, kažem, jer moja S. piše divno, a još je k tome i najkul lik(ica) koju možete sresti. Ili čitati. A ja sam beskrajno zahvalna što je imam u svom životu.
Zahvalna sam na onim sitnicama koje život znače - doslovno, poput jutarnje kave...
 
...pronalaska novog, savršenog laka za nokte...
 
ili savršenog avokada...
@_@ *magic*
Zahvalna sam na subotnjem ostajanju u krevetu do debelog podneva, i dugom cuddling sessionu, čuda čini, vjerujte mi.
 
Ne znam koliko sam danas raspoložena za lekcije, dijelila sam ih ovaj tjedan na veliko, ali recimo da neke vrijedi ponoviti...
 
Stvari koje vas rastužuju, dešavat će se same... 
Neke stvari ili pustiš, ili se uhvatiš u koštac s njima. Sve ostalo je attention seeking. Ne budite kurve.
Greške su za ljude. Prihvatite ih. Lijepe su na neki način. Oblikuju vas na nevjerojatno unikatne načine. Nije li divno kako vas to što ste sjebali može učiniti boljom osobom?

Primjedbe

  1. Pratim je od prvog posta :)
    Život je prekratak da bi propustili bilo kakvu priliku koja nas čini sretnima.

    OdgovoriIzbriši
  2. slaem se da bearded men cuddle better te također sa pethodnim komentarom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su mi ovi tvoji motivacijski.

    Ja sam se taman podsjetio kolika je tlaka vući sranja za sobom. Toliko sam navikao kukati da zaboravim na sve dobre stvari koje se događaju (bez onih 'ajde, barem nemaš rak i sl), ali se–sva sreća–svako malo osvijestim, ošamarim i podsjetim koliko je u biti sve OK.

    Tako da, eto, pozitiva globalna u ovo nedjeljno jutro. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cinik u meni koluta očima dok ih pišem, ali trudim se :D
      uvijek mi je drago kad čujem da se nekome sviđaju

      Izbriši
  4. svima govorim da si mi ti najbolje što mi se desilo radeći gore u školi, hvala na podršci Darlin'

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo "you have so many years of screw ups ahead of you" je prosto genijalno i taman ono sto mi trebalo cuti danas- tako da veliko hvala na tome :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi