Gdje ja trošim vrijeme + update

Pinterest. Već tjednima ne mogu završiti ovaj post, jer čim vidim riječ "pinterest" otvaram novi tab i počinjem pinanje. To je ovisnost! Slatka, slatka ovisnost. I moram priznati da zadovoljava onaj dio mog mozga koji želi lijepe stvari. Pinterest je bolji od window shoppinga. Možeš stvari pinati na vlastite boards. I onda su tvoje. Tvoje! Samo tvoje! Uopće nisam bolesna.
Open2study. Možda i najdraže mjesto u bespućima neta. Life saver u punom značenju riječi. Kako pola svakog dana provodim u komunikaciji s tinejdžerima, volim poslušati nešto inteligentno i novo, volim na trenutak ja biti ta koja ne zna i treba naučiti, volim se podsjetiti da znam misliti i da sam actually poprilično pametna. Čuda čini za samopouzdanje. A kad smo već kod učenja, i ovo je korisno.
Goodreads. Ne znam kako sam prije goodreadsa znala što sve točno čitam. Naime, istovremeno čitam nekoliko knjiga. Ne znam što je to u meni da ne mogu čitati samo jednu knjigu. Raspoloženje mi se često mijenja, i ono što mi se čitalo jučer, ne čita mi se danas (ali možda dođe na red u petak). Goodreads mi omogućava da se ne ponavljam (često sam bezvezne knjige znala uzimati po nekoliko puta jer su bile toliko nedojmljive da sam zaboravila da sam ih već pročitala), plus tamo je moja to-read lista. Ima nešto zadovoljavajuće u premještanju naslova sa to-read na read listu. 
BESRAMNA SAMOPROMOCIJA AHEAD!
U zadnje vrijeme upijam sve informacije do kojih mogu doći, a koje imaju za temu e-book publishing, budući da ono što je krenulo kao zajebancija trenutno ima 59 stranica i kažu mi da je više chick-lit sprdnja na trash ljubiće nego trash ljubić. Nadam se da ću vas kroz koji mjesec obavijestiti o tome gdje možete nabaviti moju knjigu, i odmah najavljujem da planiram imati neki giveaway na Goodreadsu čim izbacim verziju na hrvatskom, tako da ako još niste, odmah napravite profil!
 
Nadam se vašim iskrenim kritikama i pokojem review-u na Goodreadsu. 

Primjedbe

  1. opa, čekam!!

    ove stranice za free courseve nisam ni znala, fala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu :D
      preporučujem Understanding the Origins of Crime i Foundations of Psychology!

      Izbriši
    2. Ja se prijavila na Psychology i prije neg sam došla do komentara :D Eto i mene si navukla! čekam knjigu! :)

      Izbriši
  2. evo svi čekamo :)

    hvala na linku za opet2study. ja se prijavila za poduzetništvo i porodični biznis i art of photography pa vidjeću kako je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva čekam ljubić :D
    JA coristim Courseru i edX. Imam periode kad se ne skidam sa kurseva i periode kad ne radim ništa. Trenutno sam u ovoj drugoj fazi. Mada je baš dobro kad vidiš da imaš priliku da učiš od najboljih. Nema opravdanja za neznanje ovih dana. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve što želim na courseri od mene traži toliko vremena u zadanom roku da jednostavno ne stignem :(
      hvala za edX. idem čekirati :D

      Izbriši
  4. Wooooooooooo knjiga se jedva čeka!!! :)
    Ja sam se danas prijavila na jedan online course i sad vidim tvoj post i shvaćam da mi sudbina govori da sam donijela pametnu odluku :D

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitke za knjigu :D a Pintrest je zlo, zlo! Zlo koje pojede vrijeme, sate pretvori u sekunde....ali fino zlo :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi