Fluffy post

Današnji mi je dan mekan, fluffy i cozy, dođe mi da se uvučem u krevet s kakaom, i planiram biti aktivna neki od narednih dana. Skupljam ideje, planiram avanture, unosim raspored tjelovježbe u planer, i razmišljam kako bi išao neki keks uz ovo što pijem.
Mentalno, ja sam najaktivniji mogući tip. Moje misli vječito nekamo jure, naprežu se i da je mozak mišić naslikavao bi se ispred ogledala onako napet i skupljao lajkove i uzdahe djevojčica po facebooku.
Tjelesno, ja sam krumpir. Postoje aktivnosti u kojima uživam, naravno. Neke od njih čak se službeno mogu nazvati tjelovježbom. Ne mislim doduše da imam sportske porive. Moji su nagoni čisto hedonistički.
Dođe mi ponekad da spojim ugodno s korisnim i učlanim se u štajaznam, planinarsko društvo. Samo što nisam baš tip za društva, više sam tako za soliranje, ili za nas dvoje. Petero maksimalno. Uglavnom za nas dvoje. Zabavni smo si.
Ima neke čudne ljepote u šugavom, ružnom i sivom kišnom danu. Mekoća, toplina i knjige. Koje se neće pročitati same...

Primjedbe

  1. Kišni sivi dan ima toliko potencijala..tak da te razumijem :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi