Staronovogodišnji

Nisam neki fan novogodišnjih odluka. Ni dočeka ni ispraćaja. Pa ni odluka, ako ćemo pošteno. Ali ljudi vole povući crtu, napustiti staro, dočekati novo, u nadi da će nakon ponoći postati ljepši, mršaviji, pametniji, zaposleniji... Da će vidjeti svijeta i vjenčati se, da će im procvati biznis, da će konačno naći sebe (ma što god to značilo). Pa ako ste jedni od tih, reći ću vam da je potreban samo 21 dan da stvorite novu, dobru naviku (a što je 21 naspram 365), i da vam želim svu sreću. 

Ali ja nisam ženski časopis pa da vam kažem da volite sebe na jednoj stranici, a čim je okrenete pružim upute na pedeset strana kako da postanete bolji - jer ne valjate. Mene nije nešto briga jeste li mršavi ili debeli, koliko ste lijepi, pametni i zaposleni. Ne znam jeste li u braku i putujete li igdje. Ali znam da bez obzira na to kakvi ste, zaslužujete voljeti sebe.  Ne slijepo, jer to ni nije ljubav. Ali svakako bezuvjetno. 
Pozivam vas da sa mnom donesete odluku. Da ćete 2015. biti blaži prema sebi. Da nećete dati prednost tuđim potrebama i tako dalje krčiti put prema frustiranoj starosti. Da ćete voditi računa o sebi onako kako brinete o drugima. Ugodite sebi. Jer nitko drugi nije dužan ugađati vam. Naučite nešto. Jer nitko vas drugi nije dužan podučavati. Ljubite sebe. Nitko drugi to nije dužan činiti. 

Volite svoj trbuh. I bedra. Nos. Kvrgava koljena. Način na koji se smijete. Smijte se slobodno. Najviše onda kad nije primjereno. 

Izađite iz komfort zone. Da biste sebi stvorili komfort-život. Pojedite taj kolač i kupite te cipele. Neće se kupiti same. Pojest će ga netko drugi. Možda nabrzinu i preko volje. Netko tko zubima struže po vilici. Ili miče čokoladu i šlag. Pa ne želite valjda kolaču takvu sudbinu?! 

Nemojte samo napraviti nešto za sebe. Napravite sve za sebe. Jer vi ste odgovorni za svoj život. Ne roditelji, partner ili šef. Ne premijer, društvo i država. Vi. I najbolja stvar, ne morate početi 1.1. Možete drugog. Možete trećeg. Možete sad. A ako sutra preraste u nikad, i tada zaslužujete kolač i cipele. Jer život ne mora biti savršen da bi bio lijep. 
Sretna vam nova. I sve koje dolaze za njom.

Primjedbe

  1. Živila ti meni i sretna ti 2015.!!

    OdgovoriIzbriši
  2. E jesu lepe zelje, i svaka na svom mestu :))) Srecna Nova 2015. godina!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bolje nisi mogla reci. Sretna ti nova godina i da sve sto si pozelela ostalima i tebi podje za rukom da uradis. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. jedan pozitivan :) sretna nova :)
    lepo si nam to svima poželela, sviđa mi se ono za kolač, a bogme i za cipele, nadam se komfornijem životu za sve nas :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećna Nova godina! :) Sve najlepše ti želim, ti mudra cinično-romantična ženo koju ne poznajem al mi to ne predstavlja prepreku da te obožavam! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam puna odluka za novu ali sve su za mene i moju guzicu pa je onda oke, jel? xD

    OdgovoriIzbriši
  7. Skoro pa sam zaboravila kako volim tvoje postove :*

    OdgovoriIzbriši
  8. "Napravite sve za sebe"
    nova jutarnja mantra :D (odnosno prva, ali di ćeš boljeg početka :D)
    s ovim ćeš definitivno postati najcitiraniji autor u mom životu :D ono "tijelo ti govori da je vrijeme da ga oplodiš" gotovo svaki dan slušam od svog dečka :D
    sretna nova! i neka bude bolja od prošle! (sebično ipak želim da te neke stvari nastave živcirati, jer oni "sve je super i sve je za 5" postovi su mi krajnje neobični :P)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne brini, ja se iznerviram bar pet puta dnevno :D

      Izbriši
  9. ovo su krasne želje, trebalo mi je da pročitam nešto tako.

    sretno i tebi i sve ovako kako si napisala nama :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi