Terminator

Postala sam masovni ubojica kukaca. Insekata svih vrsta. Nije me briga. Ako mi uđu u stan i ne žele van, mrtvi su. Čim vani malko zahladi, komarci počnu ulaziti. Zimi nam je najgore. Na neku jebenu foru, cijelu zimu ubijamo komarce po stanu. Imam toliko prakse, da ih hvatam rukom u letu, i gnječim prstima. Da me nedavno netko pitao kako ubijam, rekla bih knjigom, sa sigurne udaljenosti. A sad... nema više gađenja. 

Neki sam dan jednom rukom pridržavala telefon, drugom uhvatila komarca u letu i rukom ga zakucala o rub sudopera. Bilo je to malo kao kad gledate kečere koji izvode vratolomije u silnoj želji da mlaćenje bude što atraktivnije. 
Škola je također puna komaraca. Ni doma ni na poslu, od njih nemam mira. Udarila mi cijela situacija na mozak. Danas mi na informacije dolazi neki zabrinuti otac, sjedi čovjek nasuprot mene i priča li ga, priča, a ja mjerkam komarca na zidu iznad njegovog lijevog ramena i razmišljam koliko je bolesno ubiti gada dok čovjek tamo sjedi, i hoće li smrad odletjeti kad čovjek ustane.
Prošli sam tjedan umlatila pauka čitankom, na satu, i učinila sam to bez razmišljanja, automatski, pa me samo zabezeknuto lice prvašića iz prve klupe podsjetilo da sam manijak, psihopat, paukoubojica i luđakinja.

Primjedbe

  1. Nama pun stan bubamara i smrdibuba. E sad, ko ima srca da ubije bubamaru?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a bome i ove smrdljivce je bolje izbaciti oprezno...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi