Što su braća Grimm za moje učenike?

U prvom razredu srednje škole, prema programu, učenici iz hrvatskog uče književne rodove i vrste (da, da, učili su ih i prije). Kako bih cijelu lekciju o bajci učinila zanimljivijom, podijelila sam im bajke i radne zadatke, a jedan od zadataka bio je napisati alternativni kraj neke poznate bajke, uvesti nove likove ili starima dati novu karakterizaciju. 
Dakle, evo rezultata. Zombiji, teroristi i mafija idu dobro uz sve. Ružnom pačetu nedostaje više borbenih scena. Pepeljuga ima impresivne cipele, ali je cijela bajka prebrutalna. Ivica i Marica su premorbidna priča za malu djecu. Iako je kuća od slatkiša zakon. U Trnoružici je najbolji kuhar. 
Mačak u čizmama u alternativnoj je priči osnovao terorističku antikinesku organizaciju i porazio Kinu (jer u Kini jedu mačke, ako ste se pitali). Nakon što je zavladao Kinom, započeo je 3. svjetski rat i pokorio ostatak svijeta. Pouka bajke je: ako imate mačku, kupite joj čizme.
Car u Carevom novom ruhu dobiva psa koji glupom caru izgrize jaja dok hoda gol. Da, jedan je učenik to doista napisao. Također, Ja ne kužim ovu zlatokosu i medvjede.
REKLAMA: ako vas nasmijavaju provale mojih učenika, čekirajte moj drugi blog Školser.

Primjedbe

  1. hahaha, carski! A taman sam se zapitala zasto bas Kina?! Sasvim logicno... Heheheh! Odoh da vidim Skolser :)

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam alternativne završetke bajki ;) davno kada sam išla u školu imala sam sličan referat o "milici i njenim dugim trepavicama" nastavnik nije bio oduševljen ;)
    enivej meni je baš zanimljivo čuti o čemu mladi danas razmišljaju: kinezima, mafijašima i jajima ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ahahahaha
    ali klinci su u pravu, ivica i marica je zbilja prebrutalna za malce

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi