Ovo, ono

Pravim se da me za ovo nominirala Ime nemam, komentar uvijek. Hvala joj!
Dakle, koliko shvaćam, trebam odgovoriti na niz pitanja (a svi znamo koliko ja volim pitanja, izazove, tagove i slično)!
Edit: ispada da je odgovor na gotovo svako od ovih pitanja- ovisi. Dođe valjda s godinama da čovjek nije nešto isključiv.

Rumenilo ili bronzer?
Rumenilo. Volim boju na strateškim mjestima svog bijelog lica. Bronzer sugerira preplanutost koje nisam fan. 
Eyeliner ili maskara?
Nije mi baš najjasnije ovo sa ili. Nije kao da ajlajnerom možeš namazati trepavice (ako ovo shvatite kao izazov, pošaljite mi slike, pretty please). Ako moram odabrati samo jedno, onda maskara. Maskara je osnova. Bez nje ne ide. Stravično mi je kad netko našminka oči sjenilom ili nekakvom random olovkom, i to je jedino što ima na očima. A trepavice onako alienski prazne. Brrr... Izlazim i ja van bez šminke, neke stvari možeš raditi polovično, ali da usporedim, to mi je malo kao da staviš ruž, ali samo na gornju usnu. 
Puder ili korektor?
I evo ga opet. Nije kao da jedno isključuje drugo. Što me podsjetilo na kolegicu s faksa koja se žalila na to kako potroši korektor za 3 tjedna. Pa sam je pitala wtf radi s njim. Stavlja ga preko cijelog lica. Like, cijelog. Namaže ga posvuda.
Imam čist ten, pa korektor uglavnom služi za prikrivanje podočnjaka, a od pudera više volim bb kreme, ili neke lagane, tek toliko, da malo ujednače i zaštite kožu na koju stavljam ostalu šminku.
Sjenila u kamenu ili u prahu?
U kamenu. Praktičnije je. 
Četkice ili aplikatori?
Četkice.
OPI ili CG?
Nemam ja para za to.
Dugi ili kratki nokti?
I jedni i drugi. Uživam u kratkima, neke boje lakova odlično izgledaju na kratkim noktima. A obožavam i kad narastu puno, puno, puno. I dugi imaju svojih prednosti.
Akrilni ili prirodni?
Prirodni. 
Svjetli ili tamni?
Svi. Ovisno o dužini, obliku nokta i osobnom ukusu.
Cvjetići na noktima ili nokti bez cvjetića?
Bez.
Parfem ili splash?
Parfem. Ako je dobar, naravno. 
Losion ili maslac za tijelo?
Ne diskriminiram. Što paše mojoj koži, bez obzira na ime. 
Gel za tuširanje ili sapun?
Kupka, hahaha.Volim biti squeaky clean.
Lush ili neki drugi brend?
Da ponovim, nemam ja para za to.
Traperice ili trenirka?
Traperice za van, topla trenirka za doma (ako je hladno).
Dugi ili kratki rukavi?
Dugi ili bez rukava, ovisi o vremenu. 
Haljine ili suknje?
Haljine. 
Pruge ili karirano?
Ovisi o uzorku. 
Papuče ili sandale?
What? Je li ovo papuče naziv za nešto drugo osim kućnih papuča? Pa doma sigurno ne hodam u sandalama... A van ne idem u papučama. *puzzled look*
Marame ili kape?
Kape.
Viseće ili male naušnice?
SVE. SVE naušnice.
Ogrlice ili narukvice?
Nijedno. Smeta po rukama, smeta oko vrata. (Osim ako su nadnaravno lijepe, onda istrpim.)
Štikle ili ravna obuća?
Ravna obuća. Prošla sam fazu kad sam samoj sebi lagala da su štikle udobne, pa sam samo njih nosila. Još uvijek se nadam da se nisam nekako trajno osakatila tako. Jebotito. Ravno. 
Kaubojke ili jahaće čizme?
Ne znam što mi je gore. Od čizmi volim martensice i neke tople zimske. Ljetne čizme su najgluplji i najružniji izum od kad postoje noge (ubijte me ako vas je volja), a kaubojke prolaze samo za maškare ili ako ste neka teksaška kurva, mislim. Ne znam zašto, ali kaubojke povezujem sa ženama koje nose kratke suknje, ne nose gaće, imaju prašnate čizme. I upucavaju se svemu što liči na muško. Vjerojatno i grublje žene prolaze. Jahaće čizme su nešto što bez konja izgleda gestapovski. Usput da vam kažem, ne znam što je s profesoricama njemačkog, ali sve koje sam ikad upoznala (a ima ih) imale su te nazi-čizme. Profesionalna deformacija ili što?
Hoodie ili jakna?
Opet ovisi. Ne mogu baš na posao u hoodici, ali ima ih adorable, i volim.
Kovrčava ili ravna kosa?
Kao sve žene s ravnom kosom, sanjam kovrče. 
Punđa ili rep? 
Ovisi o prilici, ali ipak punđa.
Lak ili gel?
Nijedno. Čista kosa.
Duga ili kratka?
Trenutno mi je do ramena, ali fan sam kratke. Mislim da mi je divno stajala, i kad mi ova griva koje već sad ima previše dosadi, šišam se natrag u prirodno stanje. 
Svjetla ili tamna?
Tamna. 
Šiške na stranu ili prave šiške?
Na stranu. 
Kiša ili sunce?
Najbolje zajedno. 
Ljeto ili zima?
I jedno i drugo brzo dopizdi. Volim promjenu.
Jesen ili proljeće? 
Baš svejedno.
Čokolada ili vanilija? 
Čokolada. 

I za kraj sam mislila reći još ponešto o njezi noktiju, kose i ostalih dijelova, samo da kažem kakav je moj stav, ali zaključih- fuck it. Nije kao da ikoga zanima što mislim. Bolje da vas ostavim s preporukom za film i most likeable pjesmom ikad: 

Primjedbe

  1. Challenge accepted, idem mazati trepavice eyelinerom.. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. super je pjesma :D
    ja sam nedavno naučila da je bronzer dobar za konturiranje, a ne samo za osunčan ten. ovo je toliki skok u mom dekorativnom obrazovanju, da je nemoguće riječima opisati.
    slažem se za hudice, ima ih divnih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hhhahhhhahh, profesorke nemačkog i nazi-čizme. :) Sad ne mogu da dočekam sledeći čas, čisto da proverim kakve nosi moja profesorka. :D
    Odličan muzički izbor, uklopilo se savršeno. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi