O umoru, snovima, Dž i Williamu Shatneru

Trebala mi doći lijepa , ali ništa od toga. Neki tamo u njenoj firmi prednost daju poslovnim dogovorima i projektima i neznamčemusvene, umjesto našoj kavi. Nešto ozbiljno ne valja s njihovom ljestvicom prioriteta. Goddammit. 

U međuvremenu, preživljavam u kaosu - trčim s posla da bih obavila još milijun stvari, što za nadolazeći rođendan (jer sam dobra kuma barem jednom godišnje), što za posao, kazalište ili izlete, što za doma. Danas sam nakon nastave odjurila do grada da kupim neke stvari u jednom dućanu, našla se na kavi s prijateljicom, pa požurila do drugog dućana da kupim nešto hrane, pa kući da zapakiram poklone, skuham dva ručka (i za sutra, jer radim cijeli cjelcati dan), sastavim testove za petak, istovremeno komunicirajući telefonom i mailom sa ženom od koje naručujem tortu, da bismo se dogovorile oko plaćanja, ukrasa i sličnog. Ah, da. Hendlajući pritom i svoju majku koja na godišnjem najviše voli meni slati sms-ove. Uz sve to, složila sam opranu robu, oprala kosu i sredila nokte. Da sam imala doma neku djecu, potrpala bih ih u kombi i odvezla na trening softballa. Tako sam se american housewife osjećala danas. 
Sinoć sam sanjala Williama Shatnera. Da se pretvara u bigfoota i ubija ljude. Bio je to strašan san, iako vam možda zvuči smiješno. Opasnost i napetost osjećale su se u zraku. Gdje sam baš našla Shatnera, pojma nemam.
Unatoč tome što navečer popijem kavu da održi budnom, padnem u komu već oko deset. Čovjek je tako dobar da makne reader od mene. A ja se drugo jutro ne sjećam ni kad sam zaspala, ni što sam čitala. Da mi je naći načina da malo produžim dan...

Primjedbe

  1. ...a Dž ti je bila spremila i lijep poklončić. Ja sam čak tražila da mi donese tvoj autogram. Too bad...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam njoj... a za autogram, ajme :blush:

      Izbriši
  2. Bas su lopovi svi do jednog :)
    Ti si bas bila produktivna svaka cast.Vjerovatno si se premorila pa si sanjala svasta,desava se.
    LOL jel bila mladja il starija verzija captain Kirka?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi