O kreativnosti, spretnosti i tome kako sam nekad lišena zdravog razuma

Sve mi se čini da sam već negdje spominjala, ali za one koji ne znaju, imam board na Pinterestu koji je otprilike nazvan Da bar mogu ovo bez da se osakatim. DIY projekti, naravno.
Pa iako sam poprilično kreativna osoba, za neke stvari nemam talenta. Ne znam imam li ruke koje baš u tim slučajevima odluče biti lijeve ili sam, kao što moj djed kaže, previše nagla pa sve moram odmah i sad, bez da razmislim. Ili možda nije stvar ni u rukama ni brzopletosti i nestrpljivosti, nego u tome da svi na tom Pinterestu lažu, đubrad obična. 
Kad su u pitanju pištolji, ljepila, bušilice, lemilice i ostalo, mislim da bih prije ostala bez ruke, noge, oka, sise i jednog guza (čisto radi ravnoteže), nego sastavila policu od paleta. Sakaćenje je ujedno i jedina stvar koju mogu napraviti u onom vremenskom roku koji oni navode. Kad smo već kod vremenskih rokova, čitam jučer neki recept po imenu Nešto za 60 minuta (ne znam više o čemu je bila riječ). I prva rečenica recepta je: Za ovo će vam trebati 82 minute, ali 60 bolje zvuči. Ja stvarno ne znam koji je ljudima vrag. To je kao da vam netko umjesto 200 plati 20 kuna i kaže, Rekao sam da ću ti dat 200 zato jer bolje zvuči. I čitam komentare ispod recepta, i nitko da kravi kaže Fakof, kravo, nije isto 60 i 82. Ali na Pinterestu je očito sve relativno, od vremena do pojma lako...

Primjedbe

  1. super su mi oni Pinterest failsi :)

    ja sam na svojoj koži naučila onu "practice makes better" :D. grozno je kako ja neke stvari mogu loše napraviti. ono, daš mi sve potrebne dijelove i i izađe nešto ko instalacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pinterest fail su zakon xD Posebno kulinarski :D Tješe me :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi