Ispiranje mozga

Provela sam neki dan šest sati s djedom. Od čega smo sat i nešto gledali tv. Iako je isti bio upaljen skroz. Mojih par pokušaja da ga ugasim dok nitko ne gleda završili su tako da bi djed ušao u kuću, upalio tv i opet izašao na dvorište. Toliko sam se odvikla od zvukova televizora (o televizijskom programu da i ne pričam), da me stalno zujanje tv-a u pozadini beskrajno iritiralo. Ljudi koji imaju običaj gledati tv, često ga pale ujutro i ne gase do spavanja. Ne znam što je toliko magično u toj kutiji, niti kakva je to ovisnost da ti trebaju reklame, topšopovi, vijesti koje to nisu, sva sila tračerskih emisija i deseci sapunica svih naroda i narodnosti.

Čvrsto sam uvjerena da pobožno gledanje televizije mijenja mozak. Ne kažem da ga ne mijenjaju i druge neke stvari, samo da mi se čini kao da s gledanjem televizije ulazite u specifično društvo. Zajednicu, ekskluzivni klub ljudi koji misle da su tv voditelji duhoviti i zabavne emisije zabavne. I to nije sve. Također misle da sportski program ima neke veze sa sportom. Ni to nije sve. Misle i da su vijesti objektivne. Slave osrednjost. Kraće rečeno, pretjerano gledanje televizije zatupljuje. Bez obzira ne broj programa u vašem paketu, vi gledate ono što vam se servira. I uopće to ne preispitujete.

Nakon poljske verzije policijske serije s psom, uslijedio je nazovi kviz u kojem je 10 kretena koji ne znaju padeže bacalo svoje čudne i nemajuvezesmozgom asocijacije na jednostavna pitanja. Dok je voditelj bacao fore od kojih itko s više od dvije sive stanice mora dobiti čir na želucu. Publika je crkavala od smijeha.

Jedan od desetorice natjecatelja bio je nosati starkelja s neandertalskim čelom i dužom kosom, zubom morskog psa oko vrata i nadimkom Rambo Ratnik. Proljev zagarantiran. Taj je tip u kratkim hlačama i natikačama, s imidžem ostarjelog surfera bio poprilično siguran u sebe. Ne mogu tvrditi, ali čini mi se da je pokušao biti duhovit. Pa i pametan. Po značajnom dizanju obrva i zabacivanju kose, čini mi se i da je mislio da je seksi. Varao se.
394633_472185829458362_1504237114_n
Televizija izvuče najgore iz mene. Učini da trošim svoje vrijeme, energiju i živce, kako bih cijelim svojim bićem prezirala nekog jadnika koji šarmira penzionere ispred malih ekrana. Učini da se pitam kamo ide ovaj svijet i kako je moguće da kao vrsta nismo izumrli, te bi li uopće bila neka šteta da izumremo. I kako se i ljudi koji misle da je Branko Uvodić šarmantan razmnožavaju. Prečesto.

Primjedbe

Popularni postovi