Novosti

Sjećate se OVOG mog posta? E, pa poslušala sam vlastiti savjet. I bacila se u spisateljske vode. S. me već zove Miss Collins, a dečko valjda čita prvi ljubić u životu i podnosi to muški. 
Pisanje ljubića zanimljiv je proces. Uzbuđenje je veliko. Tipkam, cupkam i umirem od smijeha. Smišljanje likova i dijaloga podsjeća me na Simse, u kojima smo ionako svi samo kreirali likove da s njima izvodimo čudna sranja. I dok sam silno ponosna na sve što smislim i natipkam, kad pročitam napisano imam osjećaj da sam natipkala neku meksičku telenovelu i nešto gadno sjebala u procesu. 
Nakon ratovanja s poštom na red je došlo ratovanje s predstavnikom stanara. Mental note: kad me idući put budu pitali mislim li da su životi nekih ljudi vredniji, odgovor će biti da. Nadam se da ću odgovoriti preko ramena, previše zauzeta oštrenjem svoje badass sjekire. Treba promijeniti onu svako selo ima svog idiota u svaka zgrada ima svog idiota.

Bliži se kraj školske godine što znači da učenici i dalje gomilaju jedinice, samo što sad cijelo vrijeme  ispituju "Oću ja imat dva iz hrvatskog?" Kaže se hoću li.
Zatoplilo je taman toliko da ljudi smrde više, a prozori u tramvajima i autobusima i dalje su zatvoreni kao da je prosinac. Svaki put kad krećem prema vratima u glavi mi je scena iz ratnih filmova kad se neki siroti vojnik bez gas maske probija kroz rov u koji je netko bacio neku gasnu bombu. 
 
S vedrije strane, avokado je sve lakše naći u dućanima. A avokado nas čini sretnima. 

Primjedbe

  1. HAhahaha ali poslednja recenica....ovo za buseve je tacno :( Uh sto bih volela da procitam taj tvoj ljubic. Bice nadam se i to jednog dana :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh pisanje ljubica!! To zvuci tako uzbudljivo!! Da li cemo dobiti neki insight? ;) avokado, mango, mozda cak i lychee, ali nema vece srece od cokolade :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooojj, baš me zaintrigiralo! Molim te, objavi ljubić i namlati se puno para!

    OdgovoriIzbriši
  4. ludilo! ne ljubim ljubiće, al u tvog ne sumnjam! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi