Moje hvala i znam smo mi

Gledamo Vikings. Slično kao GoT, samo sa zadovoljavajućom količinom koljačine, akcije i bez toliko bezveznog hodanja okolo (moje riječi). Njega najviše zanimaju berserks (njegove riječi).

Masteri smo kadlanja. (Ne znam kako sam preživljavala bez toga.) Divno se uklapamo. Meni je uglavnom hladno, njemu je uglavnom vruće. Najtopliji je čovjek kojeg znam.

Puno se smijemo. Godi mi. Ljudi sa smislom za humor imaju i smisla za život. 
Čitamo. (I više učim.) Razgovaramo o tome. Čini me sretnijom. Već sam skoro bila zaboravila da sam pametna.

Promatramo ljude. Tražimo psihopate. Nagađamo koliko ih ima. (Previše.)
Analiziramo sebe. Zasebno. Pa zajedno. Conclusions are inconclusive. Redovito.
 
Stvaramo nove ovisnosti. Izmišljamo svašta. (S avokadom.) I još se više smijemo. Našim idejama i izumima i zamišljenim reklamama i trailerima. I njegovom glasu iz trailera i mojim obrvama i tome kako oponaša Seana Conneryja kad ga nagovorim.

Ljutimo se. Rijetko. Pa nam je žao. Često. 
 
Radimo listu čudnih loših filmova. Gledamo ih. Pa se pitamo zašto.
Je on šupak i koliko sam ja luda.

Ne mogu se zasititi njegovog mirisa. I glasa. I dodira. I okusa. Njega.
I doživotno će me zajebavati radi ovog pasusa. Neka.

Nosi moje vlasi i moj miris na svojoj majici, da tjera druge žene, kaže. Bolje im je da pali. (Ženama.)
Nosim ga pod svojim noktima, i u pogledu, i na obrazima u obliku rumenila.
 
Nekad tražimo se. (Ne razumijemo se.) Mimoiđemo se. Čekamo se. (Shvatimo se.) Nađemo se. Sudarimo se. Sudaramo se. Pa budemo sudareni.
Volimo se. Ljubav, znam, nije sve. Ali je dovoljno.

Primjedbe

  1. Divno se uklapamo. Meni je uglavnom hladno, njemu je uglavnom vruće. Najtopliji je čovjek kojeg znam.
    To sestrooo!!!! ista prica =)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. ljubav JE sve. a meni je moj muž peć.

    OdgovoriIzbriši
  3. bas lepo, nista nije bez ljubavi!

    OdgovoriIzbriši
  4. e to je to, odličan post, super je iščitati ovoliko sreće među recima :D

    OdgovoriIzbriši
  5. "Ne mogu se zasititi njegovog mirisa. I glasa. I dodira. I okusa. Njega.
    I doživotno će me zajebavati radi ovog pasusa. Neka.

    Nosi moje vlasi i moj miris na svojoj majici, da tjera druge žene, kaže. Bolje im je da pali. (Ženama.)
    Nosim ga pod svojim noktima, i u pogledu, i na obrazima u obliku rumenila."

    Zbog ovog mi se nakostrešila svaka dlačica na telu. Prelepo... :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi