Još jedan random

Dolazi mi danas učenik koji ima jedinicu, maturant. Nije ga bilo ni jučer kad smo imali dva sata, ni danas na prvom, pojavio se tek polovicom drugog sata. Nije naučio, ali moli da mu dam nešto pitanja da nauči, ili još bolje da mu dam da nešto napiše da ne mora, citiram "previše naprezat mozak", i da mu kažem kad može doći odgovarati. Ali da nije sutra kad također imamo hrvatski. Nego negdje idući tjedan. I nema veze što njemu nastava završava sutra, jer valjda je normalno da ga se pita onda kad njemu odgovara, a ne unutar propisanih rokova. 
Ovo je katedra, a ne štand, prijatelju. Nema cjenkanja. A kad smo već kod štandova, nekolicina učenika obavijestila nas je zajedno s roditeljima da im ne odgovara da djeca do kraja imaju posla, ili da nedajbože idu na popravni, jer se svih njih petnaestero (koliko ih valjda ima u obitelji) seli početkom sezone na more, gdje imaju štandove. Pa dobro, kad tako kažeš, onda evo, odmah da im svima dvojke napišemo pa idite. Biznis je ipak biznis. I jedva se suzdržim da ne pitam koji su ih kurac u školu upisivali. Jer još uvijek nije obvezna.
Svađao se sa mnom neki lumen zašto mu ne priznam kao odgovor Umičić, jer bio je blizu. Umičić, Kumičić, kakve veze ima. Svaki dan tako. I dalje gledam i slušam i ne vjerujem. Nikako da se naviknem. Pitao me jučer jedan učenik kolika mi je plaća. Je li barem tisuću eura, sigurno je...
Dok nam pod krinkom povećanja plaće istu smanjuju (pitajte ljude s tridesetogodišnjim stažem kako im se sviđa ovo povećanje koje im je smanjilo plaću za 600tinjak kuna), većina ljudi je uvjerena da smo preplaćena gamad koja se samo žali bezveze. A ništa ih neće razuvjeriti kao post u kojem se žalim, jel...

Primjedbe

  1. strahota, nemam druge riječi :(
    bahata gamad, eh, ipak imam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam mama jedne maturantice, bila sam na zadnjem roditeljskom prije 2 dana, odonda se još nisam oporavila od onoga što sam tamo čula - "što ima veze što moja mala ima 15 neopravdanih, kao da je to puno za skupiti u jednom polugodištu, ja sam imala 150 (!!!) neopravdanih i prošla sam sa 4, ispala sam super osoba, vi morate biti fleksibilniji sa njima, previše ste kruti, zato su oni tako loši u školi..." pa onda objašnjava drugim zabrinutim roditeljima činjenice o norijadi " me, ne brinite se, neće se oni po danu ubit´ (od pića valjda?!) - tako da mogu navečer pit´ koliko ´oće." WTF??? majko božja, di sam došla, pitala sam se... izlazimo vani iz zgrade, jedna svojoj viče "ajmo na kavu!" "ne mogu, mama, imam još nastavu", kaže joj dijete. treća kaže "ja ću svoju poslati na fax, dati ću joj rok od jedne godine i ako ne bude dobro reći ću joj - vrati se, ´ćerce, kući, a što ću ti ja!" a ja se pitam - što ćeš s njom kad ti se vrati kući, majko mila i draga....
    ova mi je tema bolna točka, ili šaka u oko, ili prišt na čelu, kako hoćeš. ne treba današnju djecu ništa žaliti -jadni, nema posla, kao će oni, jadni.. ne treba žaliti ni njihove roditelje; oni su ti koji kupuju treparice od 700 kn, mobitele od 2000 kn, patike od 500 kn, oni su ti koji svoje cure nisu naučili kuhati neko jednostavno, prišiti gumb, oni nisu svoje sinove naučili da pribiju pišljivi čavao u zid, oni nisu svoju djecu naučili da se brinu o sebi i oko sebe. ponekad mi je žao što nisam sa svojom obitelji otišla na neki svjetionik, po mogućnosti do kojeg se dolazi helihopterom. toliko od mene. imam ja i teoriju o ovome, ali ne želim te previše upilati u ovu kasnu uru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "ne treba žaliti ni njihove roditelje; oni su ti koji kupuju treparice od 700 kn, mobitele od 2000 kn, patike od 500 kn, oni su ti koji svoje cure nisu naučili kuhati neko jednostavno, prišiti gumb, oni nisu svoje sinove naučili da pribiju pišljivi čavao u zid, oni nisu svoju djecu naučili da se brinu o sebi i oko sebe" -> potpisujem!

      Izbriši
  3. zašto misliš da većina smatra da su nastavnici i profesori precijenjeni? većina ljudi će reći da drugi pored njih rade manje, rade gore i rade za bolju plaću. neovisno s kime s euspoređuju, nekako uvijek ispadne da su ti govornici najradnici, najviše se žrtvuju a za što?
    da ima nastavnika koji nisu za taj poziv, ima, ali i to isto znaš, nije to neka tajna. tužno je što trenutno ni znanje ni poučavanje nisu baš na cijeni, ni od strane većine roditelja ni većine na vlasti.meni je to još uvijek poziv, a ne "samo" posao.ti isti ljudi koji kod tebe sjede u klupama, i njihovi roditelji, oni se tako ponašaju kroz cijeli dan, u komunikaciji sa svima. sumnjam da ikoga usrećuju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina. subjektivna sam, jebiga.
      kad me klinci na dnevnoj bazi ispituju koliko bih para tražila za dvojku ili zašto jednostavno ne dam dva, šta glumim, samo se zapitam šta to doma slušaju...

      Izbriši
  4. ja bih svakom tko radi s djecom digla spomenik, a nekako imam osjećaj da je iz generacije u generaciju to sve gore i gore :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno su sve gori i gori iz generacije u generaciju. Prava, prava, prava. A gde su odgovornosti, obaveze?

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno su sve gori i gori iz generacije u generaciju. Prava, prava, prava. A gde su odgovornosti, obaveze?

    OdgovoriIzbriši
  7. htjela sam samo komentirati zadnji kolaž koji mi je zakon!
    nakon roditeljstva, koje je ipak volontersko, prosvjeta je najteži i najodgovoriniji posao na svijetu... svaka čast onima kojim ga takvim i shvaćaju, i s jedne i s druge strane :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi