Feel free to hate me now

Ne volim LOTR ni GOT. Obje franšize imaju nevjerojatno vjernu vojsku slijepih obožavatelja, koji osobno shvaćaju svaku kritiku. Reći da ne voliš Star Trek, Star Wars ili Harry Pottera može u određenim krugovima izazvati čudne poglede i pokoju raspravu, ali ako kažete da vam se ne sviđaju LOTR ili GOT, odmah ste priprosta seljačina koja ne razmije svu genijalnost ovih remek-djela. Za početak, voljela bih vas obavijestiti da Casablanca i Kum imaju manju ocjenu na IMDB-u od GOT-a. Let that sink in. Ako je to nešto što vas ne šokira, možete odmah prestati čitati. Zapravo, prestanite odmah čitati. Ako još čitate, idite u kuhinju i gurnite glavu u mikrovalnu. 
Kultni filmovi svih vremena gube bitku sa serijom koja je radnjom nevjerojatno slična LOTR-u. Zašto? Jer se ništa ne dešava, samo svi hodaju okolo i pričaju kako će još malo hodati kasnije.
GOT je televizijska verzija trilogije o hodanju. Osim što tamo ni nakon 4 sezone nitko nije stigao. Kamo god da već idu. Poprilično sam sigurna, kad bi se zbrojili svi njihovi koraci, u ovih 37 sati obišli su Zemlju bar 5-6 puta.

Nekad sam se bezočno sprdala iz činjenice da Peter Jackson ne zna snimiti film kraći od 3, odnosno 9 sati. Više ne mogu, jer postoji GOT. To je tek razvlačenje ničega. Ako ste voljeli LOTR, a ne gledate GOT, ne znam što čekate. Dušu dalo za vas. Ima sve. Zmajeve (od kojih nema neke vajde, kao ni u LOTR), čudovišta (kojih ne vidite puno, kao ni u LOTR), likove koji izgledaju kao da se ne peru i konstantno loču (kao i u LOTR), čarobnjake (koji manje-više ne rade ništa, kao ni u LOTR) itd. S vremena na vrijeme netko umre ili nekome odrežu glavu ili ruku, ali to je uglavnom to.

Pričaju da je to serija koja vas konstantno iznenađuje. S tim se mogu složiti. Svaki put ostanem iznenađena koliko me brzo uspavaju. Ili kako je prošlo već sat vremena, a da se ništa nije desilo. Ili kakva je to serija u kojoj je jedino zanimljivo kad nekome odrežu glavu, a ta je scena skrivena u oblaku prašine...

Kao što već rekoh, gledajte radije Vikings.

Primjedbe

  1. LOTR sam odgledala na moljenje momka, i to u nekim 10-15 pokusaja jer sma na svakom filmu zaspala par puta..jednom cak 1 min pre odjavne spice. GoT nisam gledala i ne planiram..a bogami mi sve sto ima u sebi Star =)))

    OdgovoriIzbriši
  2. trebalo mi je dosta dugo da se uopće sjetim što je GOT. gledala prvu epizodu s dečkom i oboje se složili de je to pulp fiction najgore vrste. LOTR ne mrzim, ali ni ne razumijem zaluđenost istim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam gledala ni jedno ni drugo, LOTR planiram godinama jer eto svi su gledali pa da vidim o čemu se radi i šta propuštam, i nikako da se nakanim. Sve mi se čini da će tako i ostati. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam fan LOTR filmova, ali su mi knjige zato jako drage :D
    Slično i s GoT, rastegnuli su previše, nikad kraja. Knjige volim :D
    I nisam se deklarirala kao Star Trek/Star wars/HP fan.. volim svo troje i živciraju me rasprave tipa 'ST je bolji od SW' i slično :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja jedino što sam razumila od ovdje napisanog je Star Trek, Star Wars i Harry Potter.
    Koliko to ja imam godina?

    OdgovoriIzbriši
  6. lol, ja volim fantastiku i osobno sam obožavateljica i lotr-a i got-a, tebi ne zamjeram što nisi, nemoj ni ti meni što jesam ;)
    ali volim i vikinge, valjda ima još nade za mene :D

    OdgovoriIzbriši
  7. E, svaka čast. Slažem se sa svakom rečenicom. GOT sam napustila posle druge epizode, pitala sam se, da li sam ja u pitanju ili je ovo dosadno. A LOTR bih lepo sabila u sat vremena, ne treba više.

    OdgovoriIzbriši
  8. aaaaaaaaaa fajnli nisam jedina kojoj je to apsolutno nezanimljivo! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš sam se nedavno dovela u raspravu upravo zbog LOTR-a. Mojoj prijateljici je to najbolji film ikad (what the fuck?), a ja ne mogu opisati koliko mi je to dosadno, tj. onaj dio koji sam gledala jer sam ostatak prespavala. DOSLOVNO. Hvala bogu pa je netko odlučio napisati post o tome haha. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Btw, ja sam radio u Multiplexu dok su se rokali 2. i 3. LOTR, tako da mi se lagano prikenja kad vidim Frodota. Knjige sam čitao prije toga i bile su mi OK, ali brate, šta ga znaju razvući...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam LOTR gledala čisto radi pejzaža, kostima i, eto, da ne bude da samo ja nisam u toku:) Jesu lepi prizori, to im priznajem, a pojma nemam o čemu se radi, mada kažu da za taj nivo razumevanja treba čitati knjigu:) GOT nisam gledala nikad, pošto mi je jasno da to nije za mene. Ne znam gde se denuše normalni filmovi sa stvarnim zapletom i likovima, bez tajnih pećina, vodopada, trke s vremenom itd.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam fan LOTR-a ali mi uopste ne smeta kad neko kaze da ga ne voli.Boze moj svi smo razliciti i imamo drugaciji ukus.Nikom od mojih rodjaka i prijatelja ni dan danas nije jasno sta sam vidjela u tom filmu.GOT gledam da prekratim vrijeme dok su mi The Walking Dead i Supernatural na pauzi.

    OdgovoriIzbriši
  13. ja sam bila jedna od onih koji su stajali u redu za kino kad se počeo prikazivati LOTR :D ne znam što se u međuvremenu promijenilo, knjige sam još nekoliko puta pročitala i ostale su mi drage, ali filmove zaobilazim. i nekako me sve te fantasy priče ne diraju više. GOT sam čitala u srednjoj, ali i to me prošlo dok sam dočekala seriju od koje niti jedan nastavak nisam pogledala. ali ne mogu reći da mi je drago zbog toga. čini mi se da više generalno nisam sposobna za takva oduševljenja i nedostaju mi :D
    imdb-jem se ne vodim, svaka tuka tamo može ocijeniti film -.-

    OdgovoriIzbriši
  14. Ne volim LOTR, ali volim GOT. Samo bih napravila jednu ispravku- ma kako povremeno neko umre ili ga ubiju- nema epizode da nekog ne skrate za glavu. :-) Volim i Vikinge. Ma volim svasta. bolje da kazem da sam ovisnik o serijama.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi