Šupkopopis

Nitko ne zna sve, nismo svi dobri u svemu, ali kad odrasla, mlađa, navodno zdrava osoba barem prosječnih intelektualnih sposobnosti nije ništa drugo nego hodajući kripl, popizdim. Ne želim biti fašist kojem smeta beskorisnost takvih spodoba (iako očito jesam)- by all means, imaš pravo biti retard-po-vlastitom-izboru, kao što i ja imam pravo da ti kažem da si... pa, štogod poželim reći.
Nesposobna sam za puno stvari, ali ako sam nešto u životu naučila onda je to odjenuti se i svući, zavezati jebene cipele, nahraniti se, oprati se, ispuhati nos, obrisati vlastito posrano dupe i guglati kad nešto ne znam. To su, da tako kažem, osnove. Apsolutno prezirem (ako me to čini netolerantnom kujom, so be it), kad mi se pokušava nametnuti da je tuđi debilizam nekako moj problem i da se s posljedicama istog ja trebam nositi. Kako da ne!
Svi odrasli kripli koje znam u stanju su naći manu svima i svemu (najčešće više od jedne), ali kad su oni sami u pitanju bezgrešni su, služe kao uzor, primjer svima. To je ta prokleta malograđanština, tako duboko utkana u svaku njihovu stanicu, da bi je oni iz CSI-ja mogli naći pod kakvim super mikroskopom. Nevjerojatnim se stvarima diče, od porijekla i odgoja (šteta da te majka nije naučila da ne budeš kreten), preko obrazovanja (jesu te na faksu učili da budeš arogantni šupak?), do vlastite ispravnosti koja im daje pravo da govore o normalnom i nenormalnom kao da su dijete Freuda i Klaića, pa mogu pokriti temu na svim poljima.
Sami su premija, svaka bi ih punica poželjela za zeta, svaka bi ih svekrva poželjela za snahu, iako ih realno, ne želi nitko. (Kako su samo na gubitku, ne znaju šta propuštaju i kako bi se usrećili). Intelektualno, nema im premca, iako im je potrebna potvrda za sve što rade, kao i štaka u obliku bilo koga da nešto uopće krenu radit. Osoba koja izigrava štaku uvijek je intelektualno inferiorna, pogotovo onda kad je superiorna, jer oni su to ionako već znali, samo žele vidjeti znate li to i vi.
Oni ne znaju kuhati, jer čemu komplicirati. Oni ne uče, jer šta će ti to bezveze kad si ništa s tim, oni ne čitaju jer su prezauzeti drugim važnijim stvarima, kao ometanju drugih od kojih se očekuje da ih zabave kao što su aristokratski nasilnici očekivali od svojih luda. Nemaju gotovo nikakvih stvarnih interesa, iako ih na jeziku interesira sve i svakako o svemu znaju više od vas. Općenito, sve njihovo je puno bolje od vašeg svega.
Zapravo, cijeli ovaj post je samo oda o tome kako su ljudi poput njih divni, a ljudi poput mene zavidni. I oni bi ga napisali daleko bolje, naravno.

Primjedbe

  1. ... naravno, samo im se ne da jer imaju pametnijeg posla...

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam danas slušala jednu takvu osobu, koja je držala monolog. Bila je u gostima kod mene, i nije stajala. to uopće nije bio razgovor, on je trebao publiku da objasni Istine O Svemu.
    ja ga sebi objašnjavam da vjerovatno doma nema pravo glasa, pa dođe u goste drugima da prosipa istinu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno poscela sam da se stravicno radujem tvojim postovima. Uvek me nateras da se zapitam o stvarima i ljudima na koje se trudim da nemam vremena da mislim da me ne bi nervirali. Svaka ti cast za postove. Prezanimljivo mi je citati ih :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi