Neurotični

Ostavi me danas N. par minuta duže s najgorim razredom na svijetu. Nekako sam baždarena da preživim svojih 45, u posebnim prilikama 90 minuta, ali kad se psihički pripremim na jedan sat, pričuvati ih nakon zvona meni je jednako grozno kao da me stave u karantenu jer možda imam, štajaznam, kugu.
Ostavim te divljake u razredu 3 minute i na povratku vidim kako jedan lumen ne može ući jer mu pametnjakovići s one strane vrata drže kvaku. Uhvatim kvaku i proderem se: Onaj koji drži kvaku mrtav je kad ja uđem! Puste oni kvaku, glavni krivac tolikom je brzinom pokušao pobjeći na svoje mjesto (kako ga ne bih vidjela, jel...) da se uspio odsklizati u ormar na kraju razreda.
Gleda me od tamo sa strahom u očima i shvatim da stvarno misle da sam ih spremna ubiti. A na meni čista košulja, krv se teško skida, ne da mi se nešto. I uvijek me iznenadi kad me se učenici uplaše. Znam da to nije zato što misle da sam stroga, dakle mora biti da misle da sam luda. Može biti i da su u pravu.
Vidjela sam danas pred dućanom trudnicu koja prosi. Podigla majicu da svi vide njen goli, trudnički trbuščić, pustila neku muziku na mobitelu i zapalila pljugu. Ja nisam toliko ležerna ni kad sam sama doma, u svom stanu. To je vjerojatno još jedan u beskrajnom nizu mojih problema.
http://iamneurotic.com/
klik na sliku

Primjedbe

  1. Jedan od boljih postova. Respect, ženo!
    Zato jedva čekam petak ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zato sam se ja okrenula poslu u biblioteci: ne želim mrlje od krvi na svojoj košulji!
    Rekla sam jednom, ali evo ponoviću: OBOŽAVAM TVOJ BLOG!

    OdgovoriIzbriši
  3. E carice...nije tebi lako s tom decom. Ali ovaj poslednji gif... hit :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da cujem da danas sa ovom raskalasnom decom neko jos uvek uspeva da bude strog i da ima barem neki autoritet :) A komentar za trudnicu cu da preskocim!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi