Brojne studije potvrđuju da su ljudi uglavnom kreteni

Svaki put kad negdje pročitam brojne studije ili znanstvenici potvrđuju ili mnoga istraživanja, oko mi zatitra. Živci su to, znam. Ubit će me glupost oko mene. Ne znam što točno ljudi misle (ako misle) da znače gore navedeni izrazi, ali u slobodnom (i točnom) prijevodu, oni znače govno. Doslovno to. Ovo je pizdarija i nemojte čitat dalje. Možda netko zamišlja sterilnu zgradurinu na kojoj piše Brojne studije, po kojoj šeću znanstvenici u bijelim kutama i bave se mnogim istraživanjima. Takvima poručujem: retardi ste.
Kako bilo, neki mi dan mužjak, uz smijeh, pročita članak o tome kako su brojne studije potvrdile da je flertanje dobro za zdravlje jer jača imunolški sustav (!). Također, znanstvenici su potvrdili da postoje čak 52 znaka flerta (oh, please), od kojih su najčešći senzualno zabacivanje kose, intenzivno pogledavanje i lickanje usana. Ako malo razmislite, shvatit ćete da su to često i znakovi da s vama nešto ozbiljno ne valja. Dalje kažu kako 62% ispitanika najviše očijuka ujutro, na putu do posla. Nemojte me zajebavati. Ja na putu do posla obično izbjegavam direktno gledati u druge ljude, kako oni što trzaju glavom, lickaju usne i pričaju sami sa sobom dok intenzivno pogledom traže žrtvu, ne nađu mene.
Ljudi najčešće očijukaju s osobom iz susjednog vozila, i trećina takvih flertova završi spojom. Kako? Stanu sa strane i razmjene brojeve? Osim ako ne flertate s policajcem koji može provjeriti vaše tablice, stvarno ne razumijem o kakvim je spojevima ovdje riječ.
Ali ovo je benigan primjer članka. Daleko me više iznerviraju pseudoznanstveni članci u kojima znanstvenici potvrđuju kojekakve nebuloze. Ta masovna paranoja vjerojatno je najveće zlo od kad je svijeta i vijeka. Te nas truju saharinom, svijetom vladaju gušteri, cjepivo uzrokuje autizam, chemtrails i vanzemaljci i slobodnozidarskepičkematerine.
Jebeno se opustite, nitko vas ne truje jer nikoga nije briga. I nemojte flertat na putu do posla. Čini mi se da nitko više ujutro ne pere zube.

Primjedbe

  1. a ja sve gledam oko sebe hoće li itko flertati samnom, pa ništa. ni ujutro ni popodne ni uveče. :P
    a najbolje su mi "studije" koje se rade na uzorku od npr. 35 ljudi, te me najviše vesele

    OdgovoriIzbriši
  2. meni su najdraža "klinička ispitivanja!" koja ispitivanja? koje klinike? i kad sitnim slovima piše: od 11 žena, 85% je potvrdilo da im odgovara maskara :)
    ali to su valjda ljepila koja djeluju, i ljudi će na nečem popustiti i kupiti nešto.
    što se tiče terorija ureote, meni je dnevno hr izvor opuštanja kad mi je dosta svega. zadnji put sam ćitala o jogi kao predvorju pakla, iskreni zapis neke curke koja je meditiranjem otišla u tri ćoška

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako sam i ja radi joge postala crack whore. i sotonjara.

      Izbriši
  3. ahahahahahahaha istina! :D brojne studije i klinička ispitivanja vladaju! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ahahahahaaha e pa stvarno! Ovo citam cim sam se probudila i svidja mi se da se od jutra smejem. Potpuni hit! Ali stvarno kak ooni zamisljaju da se ljudi iz susednih skola spoje. Nikad nisam videla da neko zaista izadje iz kola :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahahha, odlicno!! Stvarno, ko jos flertuje ujutro na putu do posla? A i to sa kolima, da li je to iko ikad doziveo u realnosti? Mozda prilikom sudara? Mada meni kad se desio sudar nije mi palo na pamet da flertujem sa akterima- to samo na filmu bude frajer u drugim kolima...u realnosti je to taaako daleko od stvarnog :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene samo zanima kako još uvijek brojne studije nisu potvrdile i znanstveno dokazale da čitanje o tome kako su brojne studije i znanstvena dokazivanja (temeljeno na 17 ispitanika) odličan recept za dobro raspoloženje i pronalaženje istomišljenika. Više flerta ima u ovim komentarima nego u njihovim studijama.

    OdgovoriIzbriši
  7. O kojem flertovanju vozaca oni govore. Meni sve i kad bi neko pokusao dobio bi srednji prst, a bojim se da bi isto i meni sledovalo kad bih ja probala. :-) Puno gledaju filmove :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. ahahahahaha ženo, probudih pola susjedstva kako si me nasmijala :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi