Hvala i znam

Za početak, sretan dan žena svim ženama i onim muškarcima koji se tako osjećaju, kao i onima koji su sretni da pored sebe imaju neku ženu!
Usput, zahvalna sam na seriji House of cards, kako američkoj, tako i britanskoj (koju gledam dok opet ne počne američka). Između njih pokušavam čitati knjigu, ali baš mi ne ide...

Čovjek me jučer izveo u kino da gledamo film s Georgem Clooneyjem. Film je bio dosadan, pa smo promijenili dvoranu i pogledali Robocopa. Fuck yeah. Najbolji 8. mart ikad!
Zahvalna sam na zagrljajima, jer ne znam što ulijeva više sigurnosti i mira u bilo čiji život, od topline drugog ljudskog bića koje te mazi i pazi. Tvog ljudskog bića. ♥
Zahvalna sam na prijateljima, koji me trpe ovakvu kakva jesam. I čak tvrde da me vole radi toga.

A naučila sam ovo...
svako sranje koje ti se desilo, imalo je svoju ulogu.
ako si pustio da je odigra, that is...
sve se sastoji od puno malih ničega...
neke se teorije trebaju usvojiti, samo zato da ih kasnije možemo odbaciti.
za vlastito dobro.
doslovno. nema zdravlja bez sreće. budite zdravi.

Primjedbe

  1. Uživam u tvojim člancima!
    Ovo o zagrljajima je savršeno izrečeno! Slažem se da nema ničega što ulijeva više sigurnosti, mene uvijek zagrljaj smiri kad me nešto muči, to je najbolja terapija za sve :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi