A što da vam pišem...

Na nekom sam čudnom mjestu u zadnje vrijeme. Sretna, voljena, a opet neobično nestabilna. Pogađa me zloba, pogađaju me nepravedna otresanja ljudi na druge ljude, mahom slabije od njih. Pogađaju me ljudi koji hodaju okolo tražeći žrtve. Gadljivo mi nekako da ti je potrebno da drugoga sjebeš, da bi tebi bilo bolje. Ne moram biti bolja od drugih da bih se osjećala dobro. Samo moram biti bolja nego sam bila jučer.

Ne znam je li to znak zrelosti ili nedostatka ambicije i natjecateljskog duha. Ili možda lijenosti. Ako se koje narodne uzrečice često sjetim, onda je to ona neću s drekom posla imati, pa se radije distanciram nego da trošim energiju na nebitne ljude i njihove nebitne teme koje pokušavaju učiniti životno bitnima. Imam vlastite nebitne teme koje su mi životno bitne.

Na poslu radim s brainwashed generacijom. Na svakom koraku u gradu neki skoro pa neobjašnjivi kurac. Neki wtf. Na svakom uglu nešto. Šetnje postaju duge ne zbog kilometraže, nego zbog stalnog zastajanja i čuđenja. Osjećam se kao Alisa u zemlji čudesa, samo su ova čudesa grozna, baš sva, nekako kao onaj dio s bebom koja se pretvori u svinju, i cijelo vrijeme netko viče Odsijecite joj glavu!

Pitam se nekad jesam li luda, i koliko se još dugo mogu vaditi na onu da je sama činjenica da se to pitam dokaz "zdravog" razuma?

Primjedbe

  1. a šta da ti kažem... evo baš danima (zapravo noćima) razmišljam i čudim se pojedincima oko sebe. koliko malo čoviku triba da bude sritan, a opet, uvik naleti netko tko svoju sreću gradi tako da ovog drugog zgazi. i tako u krug. :/

    OdgovoriIzbriši
  2. To je jedan od glavnih razloga što sam pobegao u pustinju :(
    Istrošio sam snagu u toj igri "sjebati ili biti sjeban". Ishod izbora je podjednako jadan.
    Alarm mi je bilo stanje kada sam krenuo da se mirim sa glupostima oko sebe.
    U suštini sam jedne idiotluke zamenio drugim, ali novim. To za sada prija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpuno te razumem. Ipak, drzi se svog pitanja - ono te drzi svesnom. Bar tako ja mislim. Odlican post. Sta da radimo mi normalni i "zdravorazumni" kad nas je sve manje??

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi