Zašto mislim da bi i Hrvatsku poštu trebalo prodati (može i Latvijcima)

Ovo je drugi dio. Ako vas zanima šta je bilo prije, pogledajte OVDJE.

I tako ja sredila svoj problem s poštom. Poslala raspižđeni mail, javili se da su maknuli poštara, što god to značilo, i da jamče da će mi paketi stizati na vrijeme. Stizali su. Do prosinca. Kad nisu stigle čizme. Pa dobro, što je jedan paket, može bit da je zeznuo i Kinez. Pa sam naručila torbu iz Latvije. Koja je trebala doći za najviše tjedan dana. Prođe pet, nema je. Prođe 7, nema je. Provjerim ja osmi dan na stranicama najdraže mi pošte gdje je moj paket, kad ono, paket stigao odavno i čeka me da ga podignem. O, pajebovampasmater.
Odmarširam do pošte, dok mi je mobitel pištao kako sam srušila svoj rekord napravljenih koraka u jednom danu, upadam u poštu, skidam sa pulta šaltera neku penzionerku koja je presporo trpala u torbu svoja pisma, i gurnem pod nos šalteruši tracking number. Luda sam, a cijela stvar se nije ni zakuhala.
Hm... reče ona. Ne volim to jeftino kupovanje vremena. Alergična sam na njega. To mi rade učenici kad ih pitam, a oni pojma nemaju.
- Čini se da je poštar danas podigao vaš paket, ali se još nije vratio i razdužio, kod kuće možda...
- Bila sam doma, nije donio ništa.
- Ali pitanje je kad ste bili, jer...
- Bila sam doma kad je došao. Nije zvonio, nije ostavio obavijest.
- Bili ste doma kad je došao?- ponovi ona u šoku.
- Jesam. I nije zvonio. I nije ostavio nikakvu obavijest.
Potom se ona opet zabulji u ekran prahistorijskog kompjutera, pa nazove par brojeva, svima čitajući broj i ponavljajući kako poštar nije ništa ostavio. Ja šutim. Komarci su me sinoć opet izboli gdje god su stigli, svrbe me leđa, ruke, noge. Uz to, PMS me pogađa žešće, živčana sam i bez toga da mi netko krade stvari. Razmišljam kako bih ih vrlo rado sve izmasakrirala, ali nemam nikakvo oružje. Pitam se nude li kakve buzdovane na ebayu. Da naručim, vjerojatno mi ne bi stiglo.
- Znate, nije se vratio i razdužio još, paket je kod njega, nosi ga sa sobom.
- Ne bi li mu u tom slučaju bilo jednostavnije da ga je ostavio meni?
- (teleći pogled, pa ponovno biranje brojeva)

Osjećam kako škrgućem zubima, i kako dobivam čir na želucu. Ne mogu još dugo stajati, čekati i slušati ova sranja.
- Kad se poštar vrati...
- Meni sedam paketa nije došlo radi poštara, ovo neće biti osmi.
- Otiđite do kontrolora poštara, on će vam više znati.

Prelazim par metara i nalazim prazan šalter. Ako trebate kontrolora poštara, najbolje vam je da kažete portiru koji će ga onda prizvati pomoću magične kutije zvane telefon. Kontroloru treba vlastiti kontrolor. Gleda me preko ruba naočala, suzdržan, nadmen i očito, seronja. Pružim mu broj pošiljke iako bih ga najradije natjerala da pojede taj papir. I sve ostale papire. U cijeloj jebenoj zgradi.
- Poštar se još nije vratio.
- Znam.
- Paket je kod njega.
- Znam.
- Vratite se kasnije.
- Ne pada mi na pamet.
- ...
- Ovo je već sedmi paket koji vaš poštar ostavlja sebi.
- Vjerojatno vam je ostavio doma...
- NE IDEM DOMA!!!
- BILA SAM DOMA KAD JE DOŠAO I NIJE MI OSTAVIO NIŠTA!!!
- ...
- Prestanite se ponašati k'o mafijaška obitelj i štititi jedni druge!
- Ne razumijem zašto bi on nosio taj paket okolo, ako ga je mogao ostaviti vama.
- Da, stvarno enigma. Ni ja nemam pojma zašto nosi moje pakete sebi doma umjesto meni doma!
- Ako mi ostavite svoj broj, mogu nazvati kad se vrati, kad vidim šta je s tim paketom.
Bijesno izlazim iz zgrade, još ljuća jer im se vrata automatski otvaraju, pa ne mogu zalupiti. Mobitel kaže da sam srušila tjedni rekord. Dolazim kući. Provjeravam sandučić za slučaj da sam luda i slijepa, pa da sam prvih 984526231562 puta kad sam ga danas otvorila pogriješila. Prazan je. Ulazim u stan, kuham čaj od kamilice i spremam kupku, žaleći da nemam tablete za smirenje. Zovu me iz pošte. Gospodin Kontrolor. Poštar se vratio s paketom. Ostavio mi je obavijest u sandučiću u 16:30.
- Nije.
- Pa jeste li...
- Jesam. Maloprije. Prije nego sam ušla u stan.
- ...
- I nije bio ovdje u 16:30, nego puno prije.
- Tako mi je čovjek sad rekao...
- Pa?
- ...
- Mogu li ja sutra onda doći po svoj nesretni paket, ili moram čekati da mi neki govnar konačno ubaci vidljivi papirić u sandučić?
- Možete doći, naravno da možete.
- Hvala.

Sjedam za komp i pišem mail njihovom nadređenom. Drugi i zadnji put u životu.

Poštovani, sa žaljenjem Vam javljam da PONOVNO imam problema s paketima.
Nisam dobila naručene čizme koje su trebale stići do kraja prosinca (već sedmi paket koji nisam dobila, čini se da je moje prokletstvo što imam isti ukus i broj noge kao nečija žena), a danas sam obilazila šaltere u Branimirovoj kako bih ušla u trag svom drugom paketu.

Da pojasnim, kako je moj paket naručen 12. siječnja i poslan idući dan iz Latvije, od petka sam očekivala da će stići. Nije stigao u petak, danas mi poštar također nije ništa donio (bila sam kod kuće kad je stigao), pa sam odlučila pomoću broja pošiljke (koji sam za ovaj paket nekim čudom dobila), provjeriti gdje je zapelo. Nemalo sam se iznenadila kad sam vidjela da je paket za preuzimanje bio spreman još 17. 1.

Otišla sam do pošte u Branimirovoj gdje me gospođa na šalteru obavijestila da je poštar uzeo paket, no da se još nije vratio i razdužio. Kad sam je upitala nije li mi u tom slučaju trebao ostaviti paket ili barem obavijest da je paket stigao, zbunjeno me poslala kontroloru, koji mi je opet ponovio da se poštar nije vratio, ali mi nije znao objasniti zašto nisam dobila paket ili obavijest o istom. Gospodin uzima moj broj telefona, obećaje da će mi javiti što se desilo s mojim paketom čim se poštar vrati. Dolazim kući, još jednom provjeravam sandučić, koji je i dalje prazan. Za koju minutu zove me kontrolor da bi me obavijestio da se moj paket vratio zajedno s poštarom koji je u 16:30 u moj sandučić ubacio obavijest o dospijeću pošiljke. Ne zna objasniti kako to da obavijest nije u mojem sandučiću.

Uistinu mi se ne nagađa zašto navedeni poštar laže, ne samo o obavijesti koju NIJE ubacio u sandučić, nego i o vremenu kad je navodno bio u mojoj zgradi, a bio je između 15 i 15:30. Jedino što me zanima jest postoji li neko rješenje da meni paketi dođu bez da dočekujem, vrebam, lovim, prijetim, uhodim i obilazim sve moguće šaltere, odnosno postoji li trajnije rješenje od nekoliko mjeseci (zadnji put kad ste intervenirali, sve je bilo u redu do spomenutih čizama). Kako nemam energije, živaca, a bome ni volje da se bavim ovakvim neprofesionalnim glupostima svako malo, budite uvjereni da ukoliko mi opet "zagubite" neki paket ne mislim slati ljutite mailove, već poduzeti daleko konkretnije korake.

U nadi da nisu baš svi vaši poštari lopovi, srdačan pozdrav!


Pod konkretniji koraci mislim, doći ću ih tamo izmasakrirati. Čak ću naći nekog da im siluje lubanje. 

Primjedbe

  1. Joj, opet taj postar, ovo pocinje liciti na one neke kafkijanske lude zavrzlame, gamad bezobrazna.
    Ja ni nemam sanducic ( duga prica ) i kako mi se postar mora penjati na 4 sprat zgrade bez lifta jos nijednom nisam ugledala raspolozenog postara nego svaki put postara koji mi pogledom **be sve po spisku. :-/

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam iste probleme - nedolazak paketa, neostavljanje papirića, krađa pošiljki, dolazak praznih kutija itd... otkad sam poslala sličan prigovor u ZG, paketi me čekaju u pošti i stižu relativno brzo i na vrijeme. Dok ne zaprijetiš, neće prestat krast, gamad.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni znaju dostavljati pakete u poštu u drugoj opštini, a najbliža pošta mi je na 50m od kuće. Ali, što se tiče paketa uvek stižu. Možda ne u roku nedelju dana, ali nikada nije prešlo dve. Nadam se da ćeš imati priliku da premlatiš svog poštara jer očigledno ti je on falična karika.

    OdgovoriIzbriši
  4. ajmeeee...znamznamznam,imam traume od te ekipe s paketskog odjela na pošti, ono,dinosauri, ali sam mislila da je to tako samo u mojoj županiji kad vidim da je i u metropoli isto, ko da su od jedne majke rođeni!! Znam da ti je muka, ali je ovaj post genijalno napisan, ako ništa :))) BORI SE ZA ČIZME DO ZADNJE KAPI KRVI!!!!! :)))) (ja bih tako kad su čizme u pitanju)

    OdgovoriIzbriši
  5. lol presmiješno... vjerujem da tebi nije ni malo i najiskrenije suosjećam s tobom i s tvojim jadnim čizmama... ma ne znam, sačekaj poštara iza kakve ćoše pa ga mlatni s čime po glavi ;)
    nadam se da će se nešto ipak pokrenuti - na bolje, naravno

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da ces natjerat postare da se pristojno ponasaju jer je gamad prevrsila svaku mjeru, koliko paketa nestaje trebalo bi ih zatvorit zbog nemogucnosti obavljanja posla

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo je grozno. ja sam jednom imala okršaj s poštarima, ne znam jesam li već pisala o tome, i uletio je u lošem trenutku kad sam bila nezaposlena i spremala diplomski. skinula sam njihov Pravilnik s neta i krenula telefonirat dok nisam došla do odgovorne osobe, koja je, začudo, imala razumijevanje.
    poštar se ispričao, i maknuli su ga iz moje ulice. mislim, to je polurješenje. ko da izvor ospica preseliš u susjednu ulicu.
    jesi li razmišljala o prijavi Državnom inspektoratu?

    OdgovoriIzbriši
  8. Katastrofa! A najgore je upravo to što štite jedni druge doslovno kao mafijaška obitelj što, uzgred rečeno, naša pošta i je budući da je javna tajna kako se ljudi tamo zapošljavaju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi