Što sve treba fejsbuku

1. UBIJ SE button
Za sve iritantne, angažirane postove koji trebaju zvučati jako pametno. Tu spadaju postovi o zavjerama što lokalnih, što svjetskih razmjera, svi postovi o chemtrails, slobodnim zidarima, ljudima gušterima:
U istoj su skupini postova oni o prirodnom lijeku protiv raka, štetnosti cjepiva, organskoj vodi i energizirajućim pičkamamaterinama. Kao i humanitarni statusi radi kojih se ljudi osjećaju jako dobro iako je sve što su učinili stisnuli share:
Ako je u pratnji kretenskog linka i neki nadobudni autorski komentar zbog kojeg bismo svi koji smo zdravi, siti i na toplom trebali ustati i poći van iste sekunde, bosi i po oštrom kamenju i snijegu dijeliti obroke beskućnicima i golim rukama graditi kuće za sve koji ih nemaju, dok istovremeno asistiramo holističkom kvaziliječniku pri "liječenju" tumora na mozgu organskim kapima za uši:
Nice try, taj pokušaj da osjećam kao govno, ali i dalje je samo pokušaj. *srk kave* I ne, nisam zato loša osoba, nesvjesna sjebanosti društva u kojem živim.

2. ZABOLI ME button
Za sve statuse u kojima se ljudi hvale kako su im životi divni, na način da podijele nešto intimno zbog čega ti dođe da si zabiješ dvije vilice u oči i proroštaš po mozgu jer znaš da ćeš ionako ostati nervno osakaćen zbog čitanja tog statusa. Ili za one statuse koji su savršeno nebitni.



3. ODJEBI button
Za statuse u kojima netko izigrava najvećeg stručnjaka, iako nema pojma temi o kojoj piše. U mom slučaju to su najčešće wannabe duhoviti statusi vezani za obrazovanje,
bilo da idu u prilog mojoj struci ili su protiv nje. Nema neke razlike između pjesničkog statusa i onog u kojem se sere po profesorima. I jedni i drugi nemaju baš neke veze s realnošću. A najvolim kad se ispod njih razvije neka rasprava, pa umjesto jednog imaš 10 ljudi koji debatiraju o nečem o čemu pojma nemaju. Profesori ne razumiju djecu. Previše su plaćeni. Zašto mi njih plaćamo?

4. MAKSE SELJANKO button
Kad vidim neku seljačku šminku/haljinu/nakit/srcedrapateljni ljubavni stih-status koji netko lajka, pa onda i ja to vidim u news feedu. Sanjam dan kad će se takve stvari moći filtrirati prema osobnom ukusu.

5. I DON'T EVEN... button
Za one statuse koji su jednostavno previše u svakom smislu. Koji su pogrešni na više razina i vaše tijelo mora reagirati iako ni samo ne zna kako.



Napomena: svjesna sam da vjerojatno i moji statusi nekome idu na nerve. Također, nije me briga. Svjesna sam i da mogu deaktivirati facebook profil. Neću. I dalje mi je najdraže rješenje:

Primjedbe

  1. ahahahahaha, možda jednom osvanu i ove opcije ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. A little harsh ^_^ doduse ovaj makse seljanko bi dobro dosao i primjenjivala bi ga na sve navedeno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Zakon, možda te Facebook zaposli :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ahahahahahahaha daaaaaaaa to je to! dodala bi samo još i "odjebi botun" onima koji svaki dan fotografiraju svoju marendu/ručak/večeru/kavu u kafiću i sl!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i da - "odjebi botun" i za one koji se non stop tagiraju di se nalaze - ZABOLI ME!!!

      Izbriši
  5. Ubij se opcija i za one velikomucenike i opste zivotne pacenike koji placu dok ih luksuz obliva. I za one ,,niko me ne razume'' i sva slicna sranja.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi