Razbacane misli

Bila na sistematskom. Kažu da sam zdrava. Čude se koliko. Hipohondar u meni zapitao se zbog njihovog čuđenja.
Ne znam je li to neki znak starenja kad te na trudnoću prestanu nagovarati ginekolozi i umjesto njih to počnu činiti okulisti.
Meni je okulist rekao da kad do sad nisam rodila, moram roditi barem petero, da nadoknadim. I da će Hrvata za 50 godina biti samo 3 milijuna.
Dobro, rekla sam. Za 50 godina možda i ja rodim. Nije mu bilo smiješno. Ne znam što od tolikih domoljuba ja moram spašavati dan.
Razmišljam o tome da napravim još jedan blog. S fotografijama. Mrtvih komaraca. Dnevno ubijem barem 3. I svejedno me stignu izbosti. I čovjek ih ubija po stanu i ostavlja tamo gdje ih je ubio. Tako mogu i njegove trofeje poslikati. Koliko mi zajedno ubijemo komaraca, brinem za prirodnu ravnotežu ovog jadnog planeta. Lovimo ih, vrebamo, osluškujemo, mamimo... Imamo posebnu knjigu koju si međusobno dodajemo: Gdje je ona knjiga za ubijanje komaraca? Ja sam već odavno luda od njih. Dragi je na dobrom putu da to postane.
U srednjoj sam imala prijateljicu koja je stalno kukala kako su dečko i ona poput Romea i Julije i kako bi najradije da imaju bodlje poput dikobraza da se mogu obraniti od svih koji su protiv njih, koji ih ne razumiju. Kad je našla tog dečka, njezina je majka prodala neku zemlju, kupila i namjestila stan da joj kćer i ljubav njezinog života imaju gdje biti. Da sam ja u srednjoj rekla mami da sam upoznala ljubav svog života, u najboljem bi mi slučaju kupila kondome.
Počela sam cijeniti život iznad svega. Ne znam li to znak zrelosti, ili znak da je idealist u meni mrtav i da sam negdje usput izgubila kičmu, ili sve navedeno. Ili ništa od navedenog. Gledala sam jučer film u kojem neki fotograf lovi ubojicu mesara i na kraju završi s mrtvom curom i iščupana jezika.
Nekad sam bila i hrabrija i gluplja. I manje sam voljela sebe.

Primjedbe

  1. dođe to se vremenom :)

    nego, zašto ne uštekate ono u struju da komarci ne ulaze u stan?

    OdgovoriIzbriši
  2. Nista to ne djeluje. ja sam jednom gledala komarca kako stoji na onom stekeru sa Raid tecnoscu kao da mi se ruga. Da nase ljudske oci vide tako dobro komarca i njegove dijelove i da oni to rade, kladim se da bih garant vidjela isplazen jezik i dignut srednji prst. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi lijepo imamo mrežice na prozorima i rijetko koji komarac kad uđe u stan.
    Lijepo je što s godinama sve više cijenimo sebe, život i što zapravo volimo sebe i prihvaćamo se takve kakve jesmo!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi