Razbacane misli

Pitam se je li problem u tome što mladi nemaju smisao za humor, ili sam ja jednostavno već dovoljno stara da ne razumijem njihove fore.
Zamislila sam se nad izrazom ostariti dostojanstveno. Zašto je bitno kako starimo? Dostojanstvo je jedna od onih riječi poput ponos, čast i skromnost. Velika riječ, velikog značenja, koja vas u praksi češće zajebe nego vam koristi.
Viđam u zadnje vrijeme neke čudne parove. Unose se jedno drugome u facu da bi režali, međusobno prijetili prekidima i prevarama, hvataju se - za vratove - i općenito zrače takvom agresivom da vam dođe da se odmaknete par koraka i onako ležerno počnete fućkati, jer vas se to ne tiče. Kako ljudi ne znaju voljeti, to nije normalno.
Još samo par dana i vraća mi se čovjek s puta.
Za nekog tko je pola svog djetinjstva proveo vičući po dvorištu: Himen! Ja imam moć! još sam dobro i ispala.

Primjedbe

  1. E pa stvarno! I ja sam obozavala Himena. Mada moram da priznam da mi je Orko bio ubedljivo omiljen lik :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoo, i ja sam obožavala Himena, imala sam momente kad sam bojkotovala roditelje jer nisu hteli da mi kupe njegov mač, a kada su konačno popustili nisam se odvajala od njega. Baba se ozbiljno zabrinula kad sam joj upala u stan i dreknula: JA IMAM MOĆ! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. mora da ukradem ovo...axxaxaxaxaxaxa

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma ko nije volio Himena?! ;)
    P.S. žalim one koji (se) ne znaju volit...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi