Novogodišnji poduži pametni post

Kad uspoređujem svoje stare i nove postove, čini mi se kao da ih je pisala neka ja iz neke druge dimenzije. Neka manje zadovoljna, manje sretna, manje ja. Pa ne škodi da vam ova zadovoljna i sretna ja udijeli koji savjet ili preporuku za novu godinu.
ili kako kažu Englezi, you can't polish a turd. pa prestanite pokušavati

mi creepy ljudi smo najbolji

ne dajte da vam uvaljuju prazne priče

prestanite se opravdavati za ono što jeste

ako zaserete, nije kao da će netko primijetiti. opustite se.

kakva god da će biti nova, bit će zanimljivo i nepredvidljivo,
enjoy the ride, to je nekako i smisao života
a mene i moje blesavoće se nećete tako lako riješiti... čitamo se i dalje!

Primjedbe

  1. Kapica je genijalna :D Sve najbolje u novoj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kapica je prekul :D
    Sve najbolje! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahah, super post!
    Sretna i tebi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. samo ti ostani tu, nisam baš sigurna ni da bi te se itko htio rješiti ;)
    neka ti je sretna :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi