Can't handle... So... Much... Cuteness...

Pitam se nekad hoće li mi ikada dosaditi gledanje slatkih životinja na netu. Jer kako se sada čini, neće. Mislim, POGLEDAJTE corgija gracioznog poput mene. Kome to instant ne popravi dan, nije normalan. Pogledajte to savršenstvo majke prirode!


Pogledajte zecove!
zecov koji spava
ovo nisu šlapice
zecov jede maslačak... OMG... kako je to slatko!
who? me?


Pogledajte svinjice!


OMFG, nije li to preslatko?! Samo ih pogledajte!

Tko ne bi volio maziti nešto takvo?
svinjice @_@

Pogledajte papigu na skejtu kornjači!

Pogledajte plutajućeg ježa!

Pogledajte štakora koji spava s medom!

P-O-G-L-E-D-A-J-T-E!




NAPOMENA: Autorica je svjesna da nije normalna. Nije potrebno da joj to pišete u komentarima.

Primjedbe

  1. sve je slatko, ali svinjiceeeeeeee <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  2. AAAAAAAAAAA kako je slatko sveee! Ocu i ja svinjicu malu.. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a9d68R0_460sa.gif

    OdgovoriIzbriši
  4. I'm farting rainbows od slatkoce :D Il od cvaraka xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Ahahahahah komentari su mi najbolji! Pogledajte!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zecov koji spavaaa :) I plutajući ježić. :) Pa preslatkoo. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. a di su mačke? :D medene su mi svinjice i zecovi, ma sve :)

    OdgovoriIzbriši
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa luđa si od mene!!! :D obožavam životinje!

    OdgovoriIzbriši
  9. bukvalno sam sinoc 3 sata gledala macke i pse koji se nabijaju u kutije, proklizavaju, padaju

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi