Zajebi Norvešku, ili ipak ne

Sinoć sam bila u gradu. Mislim, uvijek sam u gradu, ali ovaj neki izlazak me natjerao na razmišljanje. Opet, nije da mene na razmišljanje treba tjerati, nego tako... Samo kažem.
Svake zime popijem točno jednu čašu kuhanog vina. Nekako dođe prirodno, kao vani si i vani je vino, i hladno je. A nakon prvog gutljaja meni je već u glavi zašto ja ovo uopće pijem, nije mi fino. I nije, ne volim baš vino. Punč je druga stvar.
Gledam tako grad, gledam ljude. Gužva. Ne znam pokušavamo li to svi dokazati sebi da ne odustajemo ni na -2, koje osobno osjećam kao -10 (Ma feels like minus milijun! rekla je S.), ili smo stvarno budaletine koje su po zimi odabrale izaći van, stajati na hladnoći naslonjeni na ljepljive stolove, držeći čaše ljepljivog napitka i pretvarajući se da nam je ludo zabavno. Sreća pa je S. ugodno društvo.
Kad počneš raditi u školi, odjednom se nađeš u situaciji da, gdje god da odeš, nalaziš svoje učenike. Još kad nakupiš par godina staža, stvarno nema mjesta na kugli zemaljskoj na kojem ih nema. Dodatno, ako i nisu tvoji učenici, klinčadija te nervira kako god okreneš. Njihov smijeh, jadne fore i prostatluk, sve ono što i vas smeta kod današnjih balavaca mene smeta bar deset puta više. Jer ja to slušam cijeli tjedan, ne da mi se i preko vikenda.
Gledam djevojke kako u štiklama, klecajući hodaju okolo. A meni jajnici otpadaju od zime u toplim čizmama s 9652145 slojeva odjeće na sebi. Ne znam zove li se to biti mlad ili biti glup. Ali svaka im čast. Samo da ne nosi svaka neku dlakavu rugobu od bunde, uđeš u tramvaj kao da si došao među medvjede namirisane kurvinskim parfemima. Svuda dlake, svuda slatkasti jaki miris. Žene, chanel no5 je za babe. Prestanite to nositi ako ste mlađe od 60. Hvala. 
Stojim tako na Trgu i čekam S. i mislim, note to self: zajebi Norvešku. A onda jutros vidim da je u Norveškoj +4, tako da mi je i dalje idealna. Voljela bih živjeti tako negdje, okružena normalnim ljudima. A ne da šapćem dok razgovaram s ljudima, da me neki PTSPovac ili mladi fašist ne odalami jer mislim da su svjećice koje glume zastavu između zgrada ružne. Nije bitna Norveška, bitno je nešto negdje, gdje možeš živjeti. A ne da preživljavaš, ne da država radi kontra tebe.
Čudna je vibra među ljudima. Kao da su svi na rubu pucanja. A meni se živi normalno.

Primjedbe

  1. Podsetio me tvoj post na ovo http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/02/the-three-things-that-dont-freeze-during-winter.jpg :D
    Scratch & Sniff!! Ajao smejem se kao luda, ti trebas biti komicar, ali stvarno, stavis tacno foru koju treba na pravo mesto. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam stara duša pa smijem nosit chanel :) U biti stvar je da dame trebaju nositi chanel a ne balavurdija kojima starci mogu priuštiti parfem od 700kn..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja baš volim 5icu, nije ona ta koja je slatka i koja guši :)
    Al s ovim zadnjim se slažem, bar od onoga što vidim. Svi su na rubu pucanja, a ispod i oko 30 smo. Ne želim uopće misliti kako je "velikima"...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zagrebi i pomirisi...bas me nasmija :-))
    To sa djacima mi je vrlo dobro poznato- izviru od svukuda gdje god da odem, i imam osjecaj da samo cekaju neki moj pogresan potez ( da, da, kao da bih se u ovim godinama napila kao tuka i povracala po klubu ili slatala sa momkom da oni to vide :-P )
    Bucni su, ludi i prosti i jos sad kad krene raspust jos ce ih vise biti po gradu. :-/

    OdgovoriIzbriši
  5. Potpuno te razumijem, ne možeš nikamo izaći bez da ne nalijećeš na sadašnje ili bivše učenike...:/

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim da srecom nisam jedina ljubiteljica petice ovdje :D meni je to drag parfem bez obzira sto nemam dovoljno godina za njega

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi