Šupkopopis

Pitao me neki lik na dejting sajtu, hoću li shvatiti kao konstruktivnu kritiku ako mi kaže da mi profil djeluje osuđujuće.
Šta stvarno?
Rekoh, ovisi što predlažeš. Ne zna. E, pa frende, ako nemaš ništa konstruktivno za predložiti, kritika ostaje samo to- kritika.

Prošli me vikend neka baba udarila kolicima i opsovala mi. Jer je ona zapela kolicima za mene. Kad mi je presjekla put. I udarila. Ona. Mene.
Živi iznad mene jedna žena. Umjetnički tip, jel. Prvo je samo svirala. Klavir. Bilo je lijepo. Jest da odzvanja po cijeloj zgradi, ali neka. Fino je. Onda je počela pjevat. Nije toliko fino. Ali ne čuje se previše, pa je podnošljivo. A onda je prije 3-4 dana počela plesati step.
Naravno. Šta će ako ne step meni iznad glave. I ajd što pleše, ali svako malo fula, i nakon nekog vremena jedino što radim je čekam da fula. Kao kad si kod zubara i on brusi, brusi, buši, zuji, a ti sve zgrčen čekaš kad će zaboljeti. U međuvremenu me i klavir počeo nervirati. Stalno jedna te ista depresivna pjesma. Aj više mijenjaj repertoar.

Ne volim ljude koji te uvrijede, pa se "ispričaju" riječima: Nisam te valjda uvrijedila? Nisam htjela, nego to meni tako izleti. Nego šta da si me uvrijedila. Uvrijedila me tvoja namjera da me uvrijediš, ne tvoja uvreda. Koliko jadan moraš biti da trebaš spuštati druge, da bi ti tvoja mizerija od života izgledala ljepše.
Ne volim kad se netko sprda iz toga koliko radim. Kao, glupa sam. Kao, koja korist od toga. Pa možda i jesam. Al odjebite.
Možda ne bismo svi bili u takvim govnima da se prozivaju oni koji ne rade, umjesto onih koji rade.

Ne volim ljude šta stalno izmišljaju da su bolesni. Evo, znam jednu šta je već 6-7 puta glavu snimala. To šta s njenom glavom ne valja, ne može se otkriti snimanjem. Ima sve bolesti osim hipohondrije. Svaki put kad je vidim, na nešto se žali.
Idući je put definitivno pitam koliko joj još daju vremena. I obavezno komentiram da mi baš ne izgleda zdravo.

Primjedbe

  1. jel ti šta toj susjedi iznad kažeš? ono, pozvoniš na vrata i pohvališ volju za hobijima? ;) predložiš pasijans umjesto stepa?

    OdgovoriIzbriši
  2. kad joj to nije hobi, nego profesija :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, komsinici je izgleda krajnje vrijeme da nadje neku zanimaciju u prirodi i malo napusti stambeni objekat. :-)
    Ja sam imala jednog sto je na terasi cijepao drva, onako na plocicama, pa kad krene da odzvanja... Hoce to kad neko iz sume dodje u grad i otkaze centralno jer on tamo negdje ima svoju sumu i drva. :

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bih baš voljela vidjeti tvoj profil :D

    OdgovoriIzbriši
  5. upravo ovo "Uvrijedila me tvoja namjera da me uvrijediš" i mene redovito uvridi! i još jednom ću reći - OBOŽAVAM tvoje šupko-postove!!! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi