Sretne misli


Teže mi je u zadnje vrijeme složiti zahvalne misli u kvalitetan post. Često sam prebijesna, prerazočarana, presmušena za tako nešto. Ali da mi trebaju sretne misli, stvarno trebaju. I to ne za letenje, već za čistu egzistenciju. Tako da ću s vremena na vrijeme složiti ovako nešto, niz stvari koje me uvijek vesele, niz stvari koje su me razveselile, niz stvari kojima se veselim, a koje tek dolaze...
vruća čokolada. jer je vruća. i čokolada.

grijanje na šalici. jer ništa nije učinkovitije.
umjesto radijatora, trebali bismo svuda postaviti vruće šalice.

snaglanje i kadlanje ♥

jer kao što je rekla D. Kerr u An Affair to Remember:
"Winter must be cold for those with no warm memories!"

sve drugo bilo bi istinski poraz.

jer to je smjer u kojem treba ići.

blesave rukavice, šal i kape da ne zaboraviš tko si.

da ne zaboraviš da si živ.

ali igranje je istovremeno, oh, toliko osvježavajuće.

ma koliko nas tjerali da šutimo o tome.

lovi me nešto u zadnje vrijeme, ta čudna želja da se okućim...

Primjedbe

  1. ♥♥♥ Sve divne stvari, baš ono što nam treba u ove sive dane :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno neocekivan post od tebe, ali totalno si ubola sve sto je dobro kod zime. Ovakvi postovi su mi cesto zamorni ili glupavi, ali ne i tvoj :) A sad iako je vec pola 10 uvece idem da napravim toplu kafu i grejem se na soljici!

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo pozitive za sve <3 volem sve navedene stvari :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nevezano, pogledaj film Detachment s Brodyjem. Podsjetio me na tebe iz nekog razloga. Upozoravam da je depresija žešća.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uhhh baš mi je večeras trebao ovaj post. Hvala mnogo, valja sabrati svu toplinu povremeno i ogrejati srce, pa u boj sa realnošću.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijep post i iako sam tek otkrila blog pa malo istražujem o čemu sve pišeš, s ovim si me postom osvojila.
    Nadam se da će ih biti još jer takvo nešto nam uvijek i svima treba.
    I slažem se da bi bilo dobro da svugdje imamo divovske šalice umjesto radijatora.. još bi bilo dobro da u te grijalice-šalice možemo sjesti i grijati se sve u šesnaest :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi