Problemi

Imam problem s ljudima koji govore konda umjesto kondicija. Nisam sigurna da postoji iritantnija "riječ". Kad čujem nekoga da kaže konda, dođe mi da ga odalamim, izbijem mu zube, natjeram ga da ih pokupi, sažvače i proguta. Iracionalno sam agresivna kad je ta riječ u pitanju. 
Imam problem s ljudima koji druge ljude ili sebe zovu Žac. Od svih mogućih kretenskih nadimaka, taj mi je uvjerljivo najgori. Svakome tko kaže Žac ili sebe naziva Žac treba oko vrata objesiti tablu: Dobroćudan. Voli pjevati. Obožava toblerone i kad ga se potapše po tjemenu. Govorite mu sporije. Općenito su mi čudni nadimci kad su odrasli ljudi u pitanju. Jasno mi je da to ostane, da se ljudi znaju i prijatelji su od vrtića, ali kad imaš ženu, djecu i više od 40 u guzici, krajnje je vrijeme da te prestanu zvati Žac. 
Imam problem s prljavim ljudima. Imam problem i s čistim ljudima koji izgledaju prljavo. Imam problem s čistim ženama čija je šminka prljava. Kad im lice izgleda muljavo, najradije bih izvadila vlažnu maramicu iz torbe i natjerala ih da se očiste. 
Imam problem s ljudima koji nose cipele na trenirku i sandale na čarape. Ne volim stajati blizu njih da netko ne bi pomislio da ih znam.
Imam problem s ljudima koji misle da se šalim kad sam smrtno ozbiljna. Zašto su moje teoeije smiješne? Ili moja politička rješenja?
Imam problem s ljudima kojima sve trebam nacrtati. Pogotovo da će biti kako ja kažem i da oko nekih stvari nema rasprave. Jer nema.
Imam problem s ljudima koji me tjeraju da probam nešto što ne želim. Probaj kako je mekano! Neću. Probaj kako je tvrdo! Neću. Probaj kako je ukusno! Neću. Probaj kako je odvratno! Ono, koji vam je kurac. Ako nešto ne želim, ne želim. Ja pipam, jedem i njušim samo ono što želim i kad želim. Još su mi gori oni koji ti silno žele dati nešto što ne želiš. I misle da ti čine veliku uslugu time što ti uvaljuju neku pizdariju.
Imam problem s ljudima koji kažu Ne znam za najjednostavnije stvari prije nego probaju i prije nego se potrude, jer im je lakše biti glupi ljenjivac. Daj ti umjesto mene...

Nastavit će se.

Primjedbe

  1. Znam ko je rekao probaj kak je odvratno xD hahahah :D

    OdgovoriIzbriši
  2. znam tko mi izgleda vječno prljavo, ona nazovi manekenka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaaaa znam na koju misliš!!! :D

      Izbriši
    2. Aleksandra Grdić? Je, i ja kad ju vidim dobijem poriv da uzmem spužvicu za suđe i malo joj prijeđem po licu. Zelenom stranom.

      Izbriši
    3. priznajem da nisam znala na koju mislite :D previše ih je

      Izbriši
  3. Imam problem s ljudima koji se zovu Žac, a kuriri su iako im to nije po volji. Kurirski posao, mislim. I ja nikoga ne zovem Žac, Hrc i sl., ja sam iz Splita i to mi je baš neprirodno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Milica i ja imamo problem sa prljavcima i prljavusama, i to obavezno komentarisemo, nekada nam je to bilo smesno sada nas to uzasava, i te ciste zene sa sminkom od pre tri dana, kao da je ne skidaju nego samo nadodaju sminku, bljak . Mara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto rece ti sta sam ja dosla da kazem,hahah. :D

      Izbriši
    2. hahahahhahahahhahahah, ja nemam sestru da to s njom komentiram :(
      a brat baš nema ukusa :)

      Izbriši
  5. Hahah znam jednog Zaca, al nije jos preko 40 pa je to valjda ok, ne znam ne smeta mi to moram priznat

    OdgovoriIzbriši
  6. E, pronašla sam se i ja u većini nabrojanog :)
    Dodala bih da ja imam najveći problem s ljudima koji koče promet, koji misle da su sami na cesti.. Uuuuuf, oni me najviše nasekiraju :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja još imam i problem s ljudima koji misle da su pokupili svu pamet svijeta.
    Imam i problem s ljudima koji stalno o meni pričaju iako se sa mnom ne druže i nemaju pojma o meni.
    I imam problem s ljudima koji svaki dan sto puta pitaju da li sam se zaposlila kao da im ne bi rekla da jesam. Samo mi tlak dižu.
    Mislim da ću morati jednom napisati i sama članak ovog tipa na blogu da se malo ispušem :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi