O jutarnjim šokovima i blaženim vikendima

Nakon što sam skuhala kavu, sjednem s laptopom na krevet i bacivši pogled kroz rupice na spuštenim roletama, pomislim da je vani snijeg. Još bi mi samo to trebalo. Kako nisam još spremna za neku veliku akciju, to je li vani snijeg sam provjerila na netu, nisam ustala i otišla do prozora. Toliko o mom jutarnjem elanu.
Unatrag par tjedana, noć s nedjelje na ponedjeljak prepuna je bolesnih snova. Sinoć sam sanjala kako mi po kupaonici hoda nekakav rak koji više liči na pauka, smeđe boje s grbavim oklopom, 6 nogu i isto toliko očiju. Gledam ga iz kade kako hoda po podu, pa se penje na zid, pa dolazi na policu do kade, a onda skvrči noge kao da se priprema na skok i skoči na mene u u kadu. Mislim da nisam vrištala samo u snu.

Koju nedjelju prije toga sanjala sam troglave godzillaste morske pse koji su zapravo alieni, imaju moć telepatije i proždiru ljude, ili ih pak ispljunu pa ti ljudi (sad alieni) žele nauditi drugim ljudima. U snu sam stajala na obali s grupom ljudi (koja se sastojala od dvije ozbiljno deformirane djevojčice, policajca, Jelene Veljače i Ivane Banfić). To što moj mozak smisli, toga nema nigdje. Bar se nadam da nema.
Komentiram neki dan s J., dok smo se probijale kroz horde ljudi negdje oko Trga, zaobilazile napadnog Djeda Mraza/Svetog Nikolu i nekakvu dječurliju, kako me takve situacije podsjete koliko ne volim ljude u tako velikom broju.
Par u stanu do mene ima psa. Protiv psa nemam ništa, jer ga ni ne čujem. Ali zato njih čujem svaki put kad ga izvedu van. Po tome koliko spominju njegovo ime, čovjek bi rekao da je najneposlušniji pas na svijetu. Ona je ok, izvede ga van i odvede negdje dalje valjda da se pas istrči. Njegov je zadatak izvesti ga rano ujutro da pas obavi šta treba. Izvesti ga ujutro znači izvesti ga pred zgradu i onda 15 minuta urlikati naizmjence ime psa i riječ "ajde". Ponekad to ajde zvuči nemoćno, kao molba, ponekad ajde proreži kroz zube kao Poseri se više, a nakon par mjeseci stalnog slušanja tog ajde, dođe mi da saznam kako se lik zove i kad kenja, pa da mu kroz ventilacijski otvor vičem Ajde, Njegovo ime, ajde! Samo da osjeti kako je to kenjati pod takvim pritiskom.
Bottom line is, ne ide mi se na posao. Blaženi vikendi...

Primjedbe

  1. AHahhahaha ali Ivana Banfic xD Imam i ja takve snove, tako cudni sklopovi u glavi da je to nenormalno i skroz razumem stravu oko ovog raka, ja bi se usrala x.X. Jednom sam prilikom sanjala kako mi je neko u jednoj torbi ostavio dve identicne bebe kojima je kroz nos i usta provucen krojacki metar...i secam se neke jurnjave gde ja naposletku stizem do nekog traktora a vozi ga Darko Rundek, i Novaka Djokovica sam sanjala-horor! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Carski post! Sa snovima te razumem moji su uglavnom podjedanko suludi. Cak i ako se san cini normalan uvek ocekujem nesto suludo da iskoci iza coska i uglavnom se to i desi. A navijm da saznas ime komsije i da mu vices dok kenja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je neki dan koleginica rekla "tebi bas nije dosadno ni kad spavas" :) Scako jutro ih zasmejavam ili plasim pricama o svojim snovima. Kako sitne stvari mozak u snu poveze, sa sve ubacivanjem nekih svojih ili poznatih licnosti, u najcudnijim ulogama. A to sve mora da ima neko znacenje? Sta li bi Banficka mogla znaciti u tvom snu? hihih

    OdgovoriIzbriši
  4. Bome te razumijem po pitanju čudnih snova jer i ja svako malo sanjam nešto strašno i mučim se u snovima. I onda mi se drugi čude kako to sve sanjam jer oni kao ne sanjaju.. zapravo sanjaju samo se ne sjećaju.. a ja se obično sjetim ujutro a ponekad se desi da kroz dan zaboravim što sam sanjala..

    OdgovoriIzbriši
  5. Mora da je vrijeme za cudne snove i ja nesto vise sanjam (tj sjecam se snova) nego uobicajeno al zaboravim dosta toga u toku dana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ahahahahahaha ma garant si u peemesu kad imaš takve snove! Ne beri brigu, moji su snovi isto naprosječno ludi, a pogotovo kad sam "hormonalna". :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi