Lista najseksi ljudi ili kako je cijeli svijet stvarno otišao k vragu

Ako već niste zaključili po nevjerojatnom naletu primitivizma, fašizmu ojačanom krizom i sličnim pokazateljima, probajte otvoriti listu najseksi muškaraca 2013. i odmah će vam biti jasno da je cijeli jebeni svijet izgubio kompas. Nikada, moram priznati, nisam lajkala više od 3-5% takvih lista, ali ovi što sam ih dislajkala nisu bili alieni čudnovatih glava, razroki, dugovrati ili bezvrati, s čudnim, na čelo postavljenim jagodicama, osmijeha kao da su upravo pregrmjeli blaži moždani udar, i pogleda kao da im fali daska, dvije, ili čak čitava jebena drvena konstrukcija u glavi.
Počela sam gledati 300 jutros, nije bitno sad zašto ni kako. I ja stvarno ne volim Gerarda Butlera. Iritira me lik. Međutim, on i još jedan meni su slični kao da su braća (obojicu ne podnosim), i nikako se nisam mogla sjetiti kako se zove taj još jedan. E, sad, da se sjetim da se zove Clive Owen meni je trebalo podosta vremena i guglanja nakon kojeg sam se uspjela iznervirati gore već navedenim. S druge strane, nakon što sam pogledala jednu takvu listu, odjednom mi Gerard Butler ne djeluje toliko iritirajuće, kad sam upravo vidjela da se na listi nalazi OVO, kakva je TO glava?! A i OVO. Neka mi netko objasni koji je to kurac?!
Ok, ja jesam stara, priznajem, meni je i dalje jedini na listi napet George Clooney (ok, ok, Skarsgard nije loš), ali da na listi najseksi muškaraca uopće nađete muško morate se dobrano preznojiti klikanjem i nedajbože da nešto jedete, pozlit će vam instant. I da, znam da sam stravično plitka ali odjebite, te liste su same po sebi plitke.
Kužim da biti seksi nije isto što i biti zgodan. Ali zar je OVO seksi?! Ili OVO?! Dajte, molim vas. Znam da će vas puno reagirati na OVOG sa Ne, ne on... Ali uz dužno poštovanje čitateljicama, lik izgleda kao mrtvi kanibal s Marsa. To nije seksi pogled, to je raskolit-ću-ti-lubanju-i-posrkati-mozak pogled. For real, pogledajte TO.
Više nikad neću (previše) ismijavati obožavateljice onog klinca šta liči na curicu i obožavateljice onog benda sastavljenog od klinaca koji liče na curice, jer oni bar imaju glave normalnog oblika. Bar trenutno. Možda im se nešto desi glavama kad porastu.
Zaključak dana, jebo liste, kad ja imam svog čovjeka i njegovu lijepu, ljudsku, normalnu glavu. Seksi muškarci svijeta my ass. Nemaju oni pojma šta je seksi.

Primjedbe

  1. Hahaha predobro zapažanje, kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Clive ti lici na Butlera????? jesi videla Jeffrey Dean Morgan? Nekako sam od tebe ocekivala da sexy ne povezujes samo sa izgledom...bar mi zene cesto padamo na sarm, intelekt, pricu..sto jednog muskarca cini i te kako sexy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se da nije sve izgled!
      a jdm je zgodan!

      Izbriši
  3. Hhahahhaaha, sta reci?! Osim mozda "Vanzemaljci napadaju"! :))))))))))))
    Nina

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja volim Batlera i Klajva.. :D Ali wtf, ko su ovi ostali i zasto su oni sexy? Koliko god to bilo plitko i meni su fuj.. A meni je i dalje najmiliji Kolin Farel.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahah, slazem se sa vecinom primjedbi, stvarno su grozni. Ja sam cak nekad na nekom forumu populjuvala tog Benedicta Cumberbatch-a, cak ga nazvala nedoraslim Alienom i cudu se cudila kako njega iko stavlja na te liste. I onda ga pogledam u nekim filmovima u kojima je bio zacudo zbilja seksi i misteriozan i ja nekako shvatim otkud on na listi. Ali i dalje mislim da malo "baca" na vanzemaljca. :-)
    Meni su trenutno najfrajeri Michale Fassbender i Charlie Hunnam

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne dirajte mi Meta i Benedikta! :D I love geeky boys :D ali mi je fav:
    http://cf067b.medialib.glogster.com/media/45/457f78dd2df70aad8674fa4b275dbb72ad4dcd6403f5e45fa021beef4a4cccdd/he-he-he-he.jpg

    hahaha Bitchy ce me se odreci. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahahhh, pa tekst mi je ulepšao dan. :D Inače, meni je Cumberbatch neviđeno seksi, ali je ova slika baš fuj. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. :OOOOO ne diraj mi Benedicta, uostalom on je vise sexy radi svog mozga i talenta nego samog fizickog izgleda, ali ni na to se ne bunim ^_^

    OdgovoriIzbriši
  9. hahahah, svaka čast, slažem se u većini, ali moraš priznati da se o ukusima ne raspravlja, i nekome su takve perverzije užasno seksi dok se drugi zgražaju. tako je valjda i s glavama. haha. pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. ...jebote, tek sad sam skužio koliko sam ja zapravo sexy...:)

    ...thanks bitchy...;)

    OdgovoriIzbriši
  11. ovi s liste koje si pristojno stavila u linkove, da me ne splaše slikom, su neke djeca. s godinama će to početi ličiti na nešto.
    clive i gerard su mi baš dobri. george mi je godinama bio jako privlačan, onda sam odrasla, on je po svim šansama gej kao što se šuška i malo mi je postalo nešto oko njega..odbojno.
    naravno, naspram ovih koje si stavila jedan George ih sve pojede za doručak. svaki doručak.

    liste su bezveze. sve te liste treba baciti u smeće.

    OdgovoriIzbriši
  12. hahahahaahaha valjam se!!!! slažem se skroz!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi