Kurve s kulinarskog sajta

*hejterski post*

Alergična sam na glupost. Alergična. Dobijem osip, napad, padnem u rant-trans iz kojeg ne izlazim dok ne istresem svu žuč iz sebe.
Odlučila sam ove godine za Božić napraviti neke kolače koje još nikad nisam, pa kako se Božić opasno približio, ponovno sam se našla u situaciji da mi nema druge nego da prošvrljam po onoj domaćoj stranici s receptima koju ne podnosim. I ponovno sam samu sebe podsjetila zašto je ne podnosim.
Za početak, 95 posto vremena tamo moje su oči širom otvorene u čudu što sve ljudi jedu, što sve ljudi smatraju dobrim kolačem, i što ljudi nazivaju finijim jelima. Otprilike pola milijarde recepata tamo su nekakvi suhi keksi, kojima se daviš samo što ih na slici vidiš, toliko su suhi. One tope se u ustima priče ne pušim. Ne znam imaju li ti ljudi umjesto sline u ustima kiselinu, ali nema ni teoretske šanse da se onakva sranja tope lako u kipućem čaju, a kamoli u ustima.
Po mojoj slobodnoj procjeni, jedno 100 000 recepata čine recepti za grčku baklavu. Ne za baklavu. Baš za grčku baklavu. Ne volim Grke iz osobnih razloga. Svi su oni... Malakas. Pa me samo listanje tih recepata iznervira još više. Od ono recepata šta ostane, pola su recepti prepisani s vrećice pudinga ili kutije neke gotove smjese. Ovako ja radim: dodam jaje, vodu i margarin i izmiksam. Tako ne radiš samo ti, kurvo. Tako radi svatko tko kupi gotovu smjesu za muffine i pročita kurčeve upute. Šta tamo nema neki moderator da briše takva govna sa stranice? Trebao bi im, po mom mišljenju, i neki ninja assasin da smakne sve koji uploadaju takve pizdarije uopće. Mislim, ljudi... WTF... WTF, ljudi...
Preostali recepti dijele se na one koji imaju nekog smisla, i one u kojima su sastojici posvađani s tekstom recepta. Znate takve, sastojici redovito imaju po koje jaje više ili manje, još neki sastojak za koji ne znaš gdje ide (a ja imam iskustva s kuhanjem, i vjerujte mi, nemam neki problem s tim da zaključim), ili pak u tekstu postoji očita greška u koracima za koju ne znaš je li greška ili možda anomalija koja taj kolač čini posebnim.
A šta vi pečete za Božić?

Primjedbe

  1. sad me je strah reći - suhe kolačiće, hm....

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ove godine radim sve dane, uključujući dan prije Badnjaka, Badnjak, Božić, pa i Štefanje, tako da pečenje kolača neće stat u moj schedule.
    pa ću ih lijepo kupiti od nekog tko peče krasne kolače.

    što se tiče recepata, mene to podsjeća na Pinterest, gdje sva jela ispadaju savršena, a RL pokušaji ko iz nekog paralelnog svemira.
    nemoj ići na kulinariku, odi na neke druge dobre stranice, ima super recepata. ima i jako dobrih kulinarskih blogova di stvarni ljudi peku stvarne kolače, i neke stvari im ne ispadnu i to kažu.

    OdgovoriIzbriši
  3. do naseg Bozica ima jos vremena,tako da o kolacima ne razmisljam, a te kulinarske sajtove takodje hejtujem, jer su nerealni, sa netacnim uputstvima (ili meni fali intelekta), tako da se oslanjam na mamine rucno pisane kuvare- daju provereno najbolje rezultate :) . Mara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ili cemo jednostavno kupiti kolace,od zaboravila sam kako se zove ona od koje uzimamo kolace. :D

      Izbriši
  4. Odi ti kod nase Tihane ili Tamare na blog,ili ako vec ides na Coolku,kod renci11 su ti super i provjereni recepti,ja pravim samo po njenim i uvijek budu onako kako pise ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam zasad nista u planu, moram se dogovorit s majkom ocemo li stogod, ali da nema nista gore od fejlanog recepta, toliko potrosenih resursa nizasto

    OdgovoriIzbriši
  6. ajmeeeeeeeeee odvalila san! živa istina je sve ovo! prijašnjih godina sam pekla dosta kolača (dosta je za ST pojmove 4-5 vrsti), a ove godine sam u nekoj "mirovanje" fazi, pa planiram sutra ispeć pitu od jabuka, mater će napravit salamu od oblatni i orahnjaču i to ti je to. Nema neke filozofije. Najgore se prejedat i bacat kolače. U Zagrebu ću bit za Novu i planiram napravit princes krafne i to pola doze. Nema smisla ništa više jer nas je samo dvoje...

    OdgovoriIzbriši
  7. lol odličan post... moji se keksići peku, i ne nisu po internet receptima već stari obiteljski, odnosno bakini ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi