Bezvezni božićni post

Kaže Lj. jučer Super mi je kako ljudi znaju reć sretan Božić, svima koji slave...A šta, ovima koji ne slave nesretan? Obožavam kad me ljudi pitaju zašto slavim Božić ako ne vjerujem u boga, kao da će me samim tim upitom uvjeriti da se predomislim.
Volim bilo koje praznike jer sam doma, jer jedem kolače bez da to bude čudno i neumjereno.
Jer ne moram raditi ništa odnosno mogu raditi šta hoću. Tipkati ovdje vama i chatati dok čovjek pored mene blaženo čita. Mogu na Božić u kino gledati film bez cerekave balavurdije koje starci valjda tjeraju da bar na Božić budu doma. The world is my oyster!
Enivej, ja želim sretan svaki dan svima, a posebno velikim vjernicima, njima najviše treba. A sad...


P.S.
ovako na kraju izgledaju moji prvi put rađeni kolači po jedva nađenim receptima:

Primjedbe

  1. E pa zaista srecan Bozic. Posebno kao sto i ti kazes vernicima :D Super su ti kolaci! A moje misljenje o praznicima je bas kao i tvoje. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. dobri kolači! :)
    ja smatram da slave Božić oni koji vjeruju, jer mi slaviti baš znači to, svjesno se posvetiti pripremi za bitan trenutak kojim se slavi Isusovo rođenje. to nema veze s kićenjem bora, s obitelji i druženjem s dragim ljudima, sa slobodnim vremenom i svemu što blagdani donose, blago im se :) u to slavljenje mi ulazi i post i polnoćka i sve što ide s tim. i štajaznam, ja ne slavim Božić, ali volim sve te blagdane i ljude dobre volje i mir i veselje:)

    e da, divno je i mirno prošlo sve oko Božića, i super je što ekipa nije "slavila" petardama ko ranijih godina.
    di si na kraju našla recepte?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, nije bilo petardi, ali ja sam mislila da je to zato jer sam doselila u mirniji kvart O.o
      goddammit, očito je onda zbog krize :D

      Izbriši
    2. p.s. na kurvinskoj stranici :D

      Izbriši
  3. This Season Celebrate Reason! :-)

    http://freethoughtkampala.files.wordpress.com/2010/11/this-season-celebrate-reason.jpg

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo cokoladno cudo izgleda bas socno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i čudna li čuda, ispalo je sočno :D
      makar me bilo strah da neće....

      Izbriši
  5. Ja bih tako sad jela ove tvoje kolace.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad ćeš mi doć, napravit ću ti bar pet vrsta :D

      Izbriši
  6. A ja moram pohvaliti tvoje kolače i ovaj točkasti tanjur :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja volim bozice zbog ovakvih kolaca :D @_@ Jako lepo izgledaju a tek tanjiric i salvetic na sove <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Kasnim, ali sretan Bozic :) I celebrate for cookies :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ja ti sad mogu čestitat i katolički i pravoslavni, a i novu godinu! i kolači ti izgledaju vrhunski!!! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi