Vozi, Miško

Okrene se neki dan vozač u busu, na pola već u raskrižju, i kaže mi neka pogledam ide li s desna neki auto, jer mu retrovizori nisu najbolje namješteni. Točno mi došlo da pitam kako se na šoferskom kaže Pustite me van, jer sad mi je konačno jasno da su oni neka druga vrsta. Uvijek sam sumnjala, a sad sam dobila potvrdu. Ne znam koliki kreten moraš biti da se voziš po brdima i zavojima s nenamještenim retrovizorima, i još k tome voziš autobus pun ljudi.

Da stvar bude bolja, nitko kome ispričam za ovo nije zgranut. Svi su kao, Štaš, dešava se. Ili su pak I jel išo auto? I otprilike dijele mišljenje da ne može vozač sve vidjeti. Ono, nemojte srat. Ne mislim da je vozač sveznajuć i svemoguć, ali mislim da bi trebao namjestiti kurčeve retrovizore.

U tom jednom događaju skupljeno je sve što ne valja s našom državom. Ozbiljno vam kažem. Od nas se očekuje da NENORMALNE stvari toleriramo, jer Dešava se, Svi smo mi ljudi, Šta sad, Aj nemoj pretjerivat, klasično Ne talasaj. Godinama toleriramo nesposobnost, godinama toleriramo glupost, godinama na zadrtost i ograničenost odmahujemo rukom. Godinama, godinama, dovoljno da se polako stvari koje toleriramo i ignoriramo, one kojima se ne bavimo, popnu po ljestvici vrijednosti i zauzmu mjesto društvenih normi. I hop, prije nego postaneš svjestan šta se desilo, zemljom nam drmaju nepismene seljačine, primitivci, lopovi i kretenčine koje ne znaju okrenut špiglu na autu.

Nekad mi se cijeli život čini kao vožnja onim razmrdanim busom iz Ko to tamo peva. S vremena na vrijeme, netko nam odluči pokazati da može voziti zavezanih očiju, čak u rikverc.
A mi umjesto da se pobunimo, odmahnemo rukom: Vozi, Miško.

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. Poanta smajla je - sve si napisala. I uvijek si ako se buniš šupak koji pretjeruje, talasa tamo gdje nije potrebno umjesto da bude zadovoljan jer neki tamo nemaju ni krov nad glavom! Smajlić histeričnog očaja, ako hoćeš.

      Izbriši
    2. baš, ispadneš nezahvalno đubre...

      Izbriši
  2. Ljudi se tako odnose jer su kod nas svi naučili radit prek kc-a i prek volje i slično, pa automatski svakom drugom opraštaju njihov rad prek kc-a, i tak redom jedan drugom i na kraju imaš državu kakvu imaš, gdje se ljudi zgražaju što su eno oni dečki dobili 18 godina za dilanje droge kad bi kod nas i za ubojstvo dobili pec pec po prstima i obećaj da nećeš više..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 18 godina?! zamisli kako je sad njihovim jadnim roditeljima i njihovom jadnom bossu koji je ostao bez droge :D

      Izbriši
  3. ja se još uvik valjam od smija zbog samog naslova! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno da se stvari dogadjaju, al to nije isprika da se kazni nepaznja, da svakome se moze dogodit, al bi onda svatko trebao i platit tu pogresku

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi