Svima koji nisu znali: i ja sam PROTIV

Znate ono kad gledate Idol, Talent ili Traženje zvijezde, pa se pojavi neki poluidiot ili luđakinja uvjerena da zna pjevati? Stane pred žiri sa svojim egom veličine solidne trokatnice i zatuli iz petnih žila. A vi pokrijete oči, i u želucu osjetite nelagodu koliko vas je sram. Što netko drugi ne zna pjevati.
Tako mi dođe život u Hrvatskoj. Sram me. Mi smo nacija koja kao suvenire prodaje majice s natpisom Proud to be Croat, a upravo su ti "najponosniji Hrvati" razlog što je nas ostale sram. Svjesna sam da ni u drugim balkanskim zemljama nije mnogo blistavije, i vjerujem da i vas bude sram svaki dan bar dvaput, ali mi smo uspjeli ljestvicu dignuti stvarno visoko. Mi bacamo nekoliko desetaka milijuna kuna (valjda jer kod nas referendumi koštaju koliko i ceste- onoliko koliko treba da se sva rodbina namiri) da na nekom referendumu kažemo jesmo li ZA ili PROTIV toga da u Ustav, temeljni konstitutivni državni dokument, uđe pizdarija da je brak zajednica muškarca i žene.
Jer to je pitanje od najveće važnosti za državu koja ne može u idućih 100 godina roditi dovoljno djece da otplate sve dugove koje imamo. Jer to je pitanje od najveće važnosti za državu u kojoj je više od 350 tisuća ljudi nezaposleno. Jer kad si loše, ti nemoj raditi na tome da ti bude bolje. Ti uloži svu snagu u to da nekome bude gore nego tebi.

Jednima dopuste da izvedu ovakvo sranje, već novi niz budala skuplja potpise za novi referendum. Bacanje pijeska u oči. Odjednom svi ti mini fašisti silno vjeruju u demokraciju, čim su shvatili da nam građane većinom čine debili. Woo hoo, većina smo!

Uzimaju si za pravo da zato što su nekakva većina (i ovdje mi je žao što kvaliteta ne ide prije kvantitete) smiju određivati drugima kako će živjeti. Ne mogu dovoljno naglasiti koliko se užasavam petljanja u tuđe živote. Koliko se užasavam same ideje da to netko radi meni.
Da drugi odlučuju umjesto mene, samo zato što ih je više.
Tužna sam, ljuta i posramljena. Jer budimo realni, možeš biti ZA samo ako si a) toliko in the closet da si našao Narniju, ili b) ako ti toliko nedostaje ljubavi da mrziš sve koji vole i koji su voljeni.
Onima koji su se uvrijedili- ovo nije antikršćanski niti antihrvatski post. I ne, vi niste ugroženi, vi ugrožavate. Pa ako vam već nije bilo jasno na temelju OVOG i OVOG i OVOG, kažem još jednom, ja sam PROTIV.

Primjedbe

  1. Samo jedna riječ: Bravo! Što se tiče sinoćnjeg posta, žao mi je :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Slicno je u Srbiji. Ako i kod nas bude neki slican glupi referendum (a ne bi me cudilo), i ja cu biti Protiv! Gledanje u tudje dvoriste i bavljenje nebitnim stvarima je vazda bio najveci problem nas sa Balkana. Tuga!

    OdgovoriIzbriši
  3. išla sam sad čitati ove linkove koje si stavila, pa sma se sjetila kako sam se nervirala i u tim periodima kad su bila okupljanja i verbalna klanja. baš sam umorna. htjela bih (if only) da do nedjelje bude tišina, u nedjelju riješimo to i nikad, ikad više ne spomenemo prčkanje po nečijim pravima.
    vrijeme nam ide, treba ovo društvo učiti bitnijim stvarima, a ovako ispada da ponavljamo vrtić već godinama.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma tko su ti "prozvani" koji misle da imaju pravo nekom drugom uređivati život? Tko im je to pravo dao?
    Ja muku mučim sa nekim ljudima oko sebe, nažalost, i objašnjavam da mojoj obitelji nije prijetnja homoseksulani brak nego loša ekonomija koja će moju djecu natjerati da, kad odrastu i završe neke škole, posao i bolji život probaju naći negdje drugdje. Tako ću ja ostati bez obitelji. Plače mi se.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da je krajnje vrijeme da netko dizajnira majice I'm ashamed to be a Croat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitivno protiv! Bravo za post!

    OdgovoriIzbriši
  7. Imala si par divnih poanti, al Narnija i ovo - "valjda jer kod nas referendumi koštaju koliko i ceste- onoliko koliko treba da se sva rodbina namiri" su posebni vrh :) Ma znaš što, ako ništa drugo vidjet će da nisu baš tolika većina kolikoj su se nadali...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi