Šupkopopis (šupaka s dating sajta)

Amerikanac zaljubljen u Bukowskog

Dobila sam tako jednom poruku od nekog Amera, profesora književnosti koji u slobodno vrijeme volontira u javnoj kuhinji, brine o djeci s ulice i vodi program za maloljetne (bivše) članove bandi. Uz to svira gitaru, kuha, piše poeziju i obožava Bukowskog. Kad kažem da obožava Bukowskog ne pretjerujem ni najmanje, jer nema dijela njegovog profila na kojem nije isto napisao, stavio neki njegov quote i dodao da je Charles čovjek koji je imao odgovor na sva pitanja ovog svemira, njegov gosponbog i životni uzor. Na stranu sad Bukowski i sve što je ikad rekao i napisao, meni nekako nije privlačno da uopće komuniciram s likom kojem je životni uzor pijanac i kurviš, pa taman jedan tako simpatičan kao Bukowski. Neka njegovog talenta negdje drugdje, ja bih ipak radije nekog koji ne loče toliko, ne kurva se okolo, nema se običaj buditi u vlastitoj bljuvotini i mokraći, opere se barem jednom dnevno, a umjesto da spašava svijet volontirajući u javnoj kuhinji, dođe doma i mazi se sa mnom u krevetu. Možda sam zbog toga plitka, al jebiga.
No, da nastavim. Pošalje meni taj, u potpunosti uravnotežen i ostvaren muškarac, poruku. Nije bila nešto ekstra dobra, nije bila ni toliko loša da na nju ne odgovorim. Škicnem mu profil i napišem neku polušalu o tome kako ga moram razočarati, ali nisam neki preveliki fan Bukowskog. I tu sam birala riječi. Ali on u svom odgovoru nije. Dobila sam tako brat bratu barem dvije kartice teksta o tome kako sam umišljena i glupa kuja, tko sam ja, jebomipasmaternaengleskom, da trešam Bukowskog, čovjeka koji je imao odgovor na sva pitanja ovog svemira, gosponaboga i životnog gurua ovog ostvarenog i savršeno uravnoteženog muškarca. Ne možeš naći curu jer si prezauzet poslom, volontiranjem, sviranjem i kuhanjem? A-ha! That must be it. Ja da ne razumijem poeziju? Ma de odjebi.

Ostavljeni Talijan

Poslao mi jednom i neki plavooki, ljepuškasti Talijančić dugih trepavica poruku. Vjerujem da je većini žena dovoljno da zatrepće, pa da se one rastope. No, ja nešto ne volim svjetlooke muškarce, pogotovo ako imaju duže trepavice od mene. Napisao čovjek kako mu djelujem simpatično (ne znam šta je taj čitao, majke mi), i da bi volio izmijeniti sa mnom koju poruku. Njemu je naime srce slomljeno i krvari. Jer ostavila ga djevojka, i sad je jadan single, i nema povjerenja u žene, i ni sam ne zna što mi ovo uopće šalje, jer iako djelujem simpatično, vjerojatno sam kurva kao i sve ostale. Šta se uopće trudi, neću mu sigurno odgovoriti na poruku, sve smo mi iste. Stalno nešto biramo i biramo, i nikad ne odaberemo dobre momke poput njega. Očito treba muškarac danas biti đubre, jer mi umišljene bitchez ne znamo cijeniti gentlemana, gospodina kakav je on. Nego sve nešto imamo svoje misli, stavove i htijenja, svojeglave smo. A sad ga tu i ignoriramo na ovom sajtu. Tako da, ponovi on opet na kraju, stvarno ne zna šta mi je uopće poslao išta, kad zna da mu neću odgovoriti.

Izraelac iz Švicarske

Iznenadio me čovjek prvom porukom. Očekivala bih nekako, da kad se nekom ideš javit, ta prva poruka bude, ako ne ulet, onda barem friendly početak komunikacije. Sve to ne vrijedi za egomanijaka iz Švicarske koji misli da ima odgovore na sva pitanja svemira, da je gosponbog i životni guru, i da mu engleski ide super, makar sam triput morala pročitati poruku da shvatim što je pjesnik htio reći. A htio je reći da sam (umetni uvredu po izboru ovdje), jer se viđam s nekim, a i dalje visim na dating sajtu. Osim toga, kaže on i ovo:
I ovdje ja napravim kobnu pogrešku i odgovorim na poruku i to ovako:
 
Nakon toga, hell broke loose. Čula sam da on nije nimalo butthurt za razliku od mene, kurvetine s Balkana, za koju se nada da će doživotno trunuti u ruševima onog što je ostalo od pujfuj komunizma. I malo mi je falilo da kažem, ko se javlja, vi ste slučaj za sebe, al rekoh neću. Ostat ću trunut ovdje na Balkanu, okružena balkanskim muškarčinama među kojima se zna nać koji normalan. Jer kristalno mi je jasno da je moj glavni problem to što sam unaprijed rekla da za morone nisam zainteresirana, pa se našao uvrijeđen. I super mi je to kako šupci imaju problem s tim da ih nazovete šupcima, umjesto da imaju problem s tim da su šupci.
I na kraju cijele priče, postane mi jasna jedna stvar. Ne može sa mnom baš svatko. I ovakva sjebana i na momente slaba, i nikakva i nekakva i svakakva, previše sam za mnoge. Nije li to upravo tužno? Da moja alegorijska jaja budu veća od nečijih stvarnih muda.

Slovenski astronaut

A poslao mi poruku i neki Slovenac. Pilot ratne mornarice kojem je MIG parkiran iza kuće, i kapetan flote USS Voyagera i kuracaipalaca. Koji u slobodno vrijeme kuha i piše poeziju. Ne znam što im je s tim kuhanjem i poezijom, ozbiljno kažem. Poslat će mi slike svog ratnog aviona kojim jezdi bespućima zračnog prostora Slovenije, pokazat će mi svoju pilotsku uniformu i kopilota, if you know what I mean.
Pitala ga potom zna li možda, uz to što kuha i spustiti za sobom dasku i kako mu ide pišanje u školjku i ribanje wc-a, jer ja rado kuham, ali ne volim s friško nalakiranim noktima ribati zahodsku školjku. Nije mi se više javio. Možda se zaletio u neku planinu ili nešto. Tko će li ga znati...

Primjedbe

  1. Ja bi našamarala sve gore navedene svojim imaginarnim k**cem po čelu xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahahahahahhahahah, umirem od smijeha :D :D A jesu tebe isto našli, ti si magnet za dušbegs! :D Hvala na ovom postu, genuinely si me nasmijala :D (trenutak da provjerim dal sam dobro napisala riječ)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja i dalje pokusavam da desifrujem sta je ovaj Izraelac hteo da kaze.. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme hahaha, tko zna di ti/nam je taj Slovenac sada, možda se morao tijekom leta katapultirati, pa sad luta po đunglama Slovenije haha
    redovno te čitam, pogotovo ako naslov ima nešto sa šupcima, popraviš mi dan/večer/noć, umirem od smijeha. i da znaš da si mi otvorila oči šupakwise, sad ih nekako lakše prepoznavam i skroz su mi zabavni

    OdgovoriIzbriši
  5. dobro na kojem dejting sajtu tu nalijećeš na takve? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lol,nekada mi je stvarno drago sto sam vec udana ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi