Na poslu

Kad ispravljam školske zadaće...


Kad me zagnjave prije početka radnog vremena...


Kad kažu "Profesorice, pogledajte šta ovaj radi!"

Kad kažu "Hoću dobit šta ako prepišem s ploče?"



Kad razmišljam kako motivirati učenike za svoj sat...



Kad se učenik počne svađati sa mnom...


Kad moram isključiti učenika...


Kad me pitaju kakvoj se promjeni nadam u hrvatskom školstvu...

Primjedbe

  1. Hahaha obozavam tvoje postove. Ja sam uvek bila i i dalje sam okruzena ljudima koji rade u prosveti, tako da su mi takve muke bliske jako i ceo zivot o njima slusam. Ja sam ih nekako mimoisla do sad, ali mozda i ja budem u tim vodama jendog dana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aww totalno suosjećam znajući kakvi su smradovi današnja djeca + vidjevši razinu inteligencije na kojoj su *hugs*

    OdgovoriIzbriši
  3. Pokušavam misliti pozitivno o današnjim klincima.. i onda pročitam tvoje statuse/postove i uništi mi se svaka pozitivna misao. Eto, ne znam. Svaka čast što izlaziš na kraj s njima, mislim da bih ja s takvima odavno prošvikala. Doživjela živčani slom usred sata i sl :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahaha tragikomedija su ta dica! Svaka ti čast šta možeš to raditi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sto bih ja volela biti muva na zidu na nekom tvom casu.. :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi