Kako me uništila viroza

U ono vrijeme kad sam u školu išla ne radi para, nego radi znanja (ups, jesam li ja upravo rekla da radim za plaću?), voljela sam biti bolesna. A sad, ne baš ono strašno bolesna, ali dovoljno bolesna da ostanem doma i ne radim ništa, odnosno radim što mi se već radi- gledam tv, slušam glazbu, čitam. Tlaka mi je bila jedino kad bih imala previsoku temperaturu, pa bi čitanje postalo nemoguće. Ili kad bi majka znakovito rekla: Prestani buljiti, bit će ti još gore, što se odnosilo na moje čitanje ili gledanje tv-a ili općenito- budno stanje.
Svašta sam radila da budem bolesna. Grijala toplomjer na radijatoru, glumatala da me boli trbuh (ovo sam prestala onog trenutka kad mi je došlo iz guzice u glavu da bi me mogli poslati na operaciju slijepog crijeva bezveze), govorila da sam povraćala i da ne mogu jesti... Nekad se stvarno zapitam nisu li sve priče o kurčevoj kozmičkoj pravdi istinite, pa sad mrzim biti bolesna onoliko koliko sam nekad voljela, pa čak i više.

Donosi to sa sobom niz komplikacija. Niz zamjena na poslu, zaostatke, općenito loše fizičko stanje, jer sad sam actually bolesna, hodanja kod doktora, i opći osjećaj nemoći i panike, jer budimo iskreni, u meni čuči hipohondar.
Od svega su ipak najgore viroze i trovanja, jer te satre to i oslabi, pa ti bude žao što se ne razboliš normalno, da kašlješ i šmrcaš, pa da dane provedeš gledajući filmove i žderući u krevetu, šmrkljav.
A ne ovako, da sjediš na zahodu s lavorom u krilu i trudiš se ne razmišljati o hrani jer ti je od same pomisli na nju, zlo.
Uz to, sve što vidiš ili namirišeš tjera te na povraćanje. Lista stvari kojih se treba kloniti kad ti je želudac iziritiran:
1. mirisi kuhanja iz tuđih stanova
2. slike hrane na pinterestu
3. bilo kakvo spominjanje hrane u bilo kojem obliku i na bilo koji način
4. hrana
5. neobavezno čavrljanje na telefon dok se trudiš da ne povratiš
6. inspirativni statusi ljudi na fejsu
7. glasno čavrljanje nepoznatih ljudi ispod mog prozora
8. saznavanje intimnih stvari o nepoznatim ljudima od nepoznatih ljudi navedenih pod 7.
9. dijeljenje recepata između baba koje šeću pse ispod mog prozora (zbog 3.)
10. izlaženje, jer si neuračunljiv
Biti bolestan sucks. Big time.

Primjedbe

  1. Ja mrzim onaj osjecaj nemoci kada sam bolesna,kada mislis da mozes,a ne mozes nista,a bas bih sada prala prozore ili peglala ves koji mi stoji dva tjedna neopeglan :///

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi