4 babe

Nisam već dugo pisala o babama. A ovaj sam se tjedan nagledala primjeraka... Prvo me neka kojoj sam ustala u autobusu pitala hoću li je pridržat ako počne padat. Gdje da te držim? I kako to misliš ako počneš padat? Imaš neki plan da se prevrneš sa sjedala u zavoju? Rekao bi čovjek da naše autobuse voze vozači formule 1 brzinom od minimalno 250 km/h. Ako više nije dovoljno da im ustaneš i da im na njihovu molbu poništiš kartu, nego ih moraš i držat, pitam se koji je sljedeći korak? Možda neka relaksirajuća masaža stopala nakon što sjednu. Piće dobrodošlice nabrijanim babama koje uspiju zauzeti mjesto u tramvaju. Ako ustaneš babi u tramvaju, moraš s njom i do Dolca da ne vuče sama špeceraj.
Druga zanimljiva je uspjela izazvati tuču u kojoj sam ja dobila po nosu. I ne, uopće se ne šalim. Stojim u divovskom redu u dućanu, iza mene spomenuta gospođa, kad se pored nas progura čovjek koji samo želi izaći. Prolazeći valjda zakači babu, pa ona prokomentira: Malo kulture! Lik se vrati, počnu se prepirati, pa se krenu naguravati, pa se počnu mlatiti, dok ja stojim držeći svoja 4 artikla stisnuta uz policu i primam njihove krivo usmjerene udarce. U životu nisam čula da se to nekome dogodilo, pa i kome će, ako ne meni. Oće me takvi događaji.
Treća živi u mojoj zgradi i u istu je ušla minutu prije mene. Otključam ja vrata iza nje, vidim da baba stoji na drugoj stepenici, sve mi nije jasno je li joj loše ili šta. Okrene se prema meni, pozdravimo se, ne kaže ništa, nego zakorači na treću, četvrtu, petu, pa opet stane. Ono, really? A ja držim vrata hodnika. Ako pustim, ispadam kuja. Ne znam kog je vraga krenula ako je opet mislila stajat. Stojim tamo i ne kužim jel trebam pustit ta vrata i zvat hitnu ili baba samo zajebava. Na kraju odlučim fuck this shit i pustim vrata. Neću se sad upišat u gaće pred stanom radi neke babe. Najbolje od svega, to je bila tek prva skoro-krepavajuća baba taj dan. Idem malo kasnije do Misty, a neka baba pored mene u busu svako malo izvede neki napadaj gušenja nakon kojeg ispusti nekakav čudan cijujoju zvuk.
Onak, jesi našla kraj kog ćeš sjest i umirat...

Primjedbe

  1. Meni se čini da ljudi u mom kvartu namjerno napadaju moje prijatelje :D Prvo je D2 neki djed maltretirao kad je išla kod mene, sad tebe baba.. Možda su u biti tu svi neki elijen bodi snečrz pa nas pokušavaju izolirati da i od nas naprave vanzemaljce D: Ok, dosta hororaca za danas Misty :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahhahahahhahahhahahahha ej, moramo jednom napravit maraton hororaca :D

      Izbriši
  2. znam da ti nije bilo lako u nijednom od ova tri slučaja, ali si mene grohotom nasmijala, baš ti hvala! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nitko nema srece s babama ko ti XD

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja najdraža susjeda po vani paradira sa štakom koja joj uopće ne treba (ok, operirala je kuk prije godinu dana, ali to je bilo PRIJE GODINU DANA -.-) i onda žica dobre, naivne duše da joj do 5. kata (bez lifta) furaju vrećice. Nekad štaku drži u zraku i piči k´o na trkama pa kad skuži nekoga iz ulaza naglo uspori i sva je odjednom jadna i teško joj je. A jednom je zaboravila štaku ispred svog stana. Došlo mi je da ju drpim :D
    Inače.. kad dođe smetati mami, bez štake je. Dakle, ona zna da mi znamo da joj štaka više ne treba.
    Volim svoju susjedu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ono sto meni prvo na pamet padne u ovakvim situacijama je "Boze, samo da ne docekam tAKVU starost!" :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi