Random

Posao me opet nervira više nego što bi trebao.
Voljela bih da sam jedna od onih profesora čije satove izbjegavaju. Pa da povremeno složno ne dođu. Ja bih tada odmarširala u zbornicu, složila uvrijeđenu facu i prokomentirala Zamisli njih, nisu došli! O, vidjet će oni... Ali ja nisam jedna od tih profesora.
Kad se jednom zavalim u kadu, ne ide mi se van. U vodi je toplo, fino miriši i ima puno pjene. Tako bi vjerojatno izgledao raj, da ga ima.
Umjesto da imam konstruktivne misli, moje su nepovezane, besmislene i sulude. Nakon 5 minuta razmišljanja zaključim da je najbolje da nikome ne pričam o njima.
Kad smo već kod suludog, prepoznajem se u popriličnom broju raznoraznih poremećaja. I svejedno sam sasvim sigurno zdravija od većine populacije. Nije li to smiješno...
Ljudi ne cijene dovoljno sve nas koji se ne libimo sukoba s autoritetima. Nisi nužno nezreo, lijen ili nesposoban ako preispituješ (umišljene) veličine. Niti si buntovnik bez razloga i iz štosa.
Opterećujem se koječim. Kad me uhvati neka ideja, ne mogu pustiti. Uvijek sam bila takva. Pitam se koliko je i to zdravo.

Čvrsto vjerujem u osobni razvoj, prihvaćanje odgovornosti za vlastita sranja i možda me zato toliko nervira guranje stvari pod tepih, odustajanje prije nego si actually i počeo, pa i konstantno kukanje kako je život loš i nepravedan i baš ti, eto, nemaš sreće. I uvijek je nedostatak sreće ili netko drugi kriv što si ti nesposoban.
Važno je okružiti se ljudima koji pridonose tebi kao osobi, tvom bitku. Ljudima kojima želiš reći onaj najbolji kompliment svih vremena. Znate na koji mislim...
Sve ostalo treba odjebat bez previše nerviranja. Šta da brinem tuđe brige...

Primjedbe

  1. Mislim da si ti skroz normalna, i ja tako razmisljam i volim kadu. :D Ili smo obe lude. <3 :D :*

    OdgovoriIzbriši
  2. jedino što ti mogu reći (s većinom se slažem s tobom) je da od pižđenja nema kruva.
    najbolja stvar je maknuti se od takvih ljudi koji kukaju, mada znam da je to naš nacionalni sport, i okružit se onima koji žive život. sretno

    OdgovoriIzbriši
  3. jooooooooj kako te razumin... triba odjebat situaciju (ovo ti je ST izraz za odjebe svih vrsta). evo ti jedna prigodna: http://www.youtube.com/watch?v=Goc60da3VWE

    OdgovoriIzbriši
  4. "Ljudi ne cijene dovoljno sve nas koji se ne libimo sukoba s autoritetima. Nisi nužno nezreo, lijen ili nesposoban ako preispituješ (umišljene) veličine. Niti si buntovnik bez razloga i iz štosa" POTPISUJEM !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi